روز های من - MY DIARY

چی بگم؟! از بدی هام یا ضعفم

سه شنبه, ۱۵ مهر ۱۳۹۳، ۰۵:۰۷ ب.ظ

به نام خدای یکتا که همه عالم از اوست

سلام علیکم


1-کار رو خیلی دوست دارم.خودِ کار کردن رو میگم ها.بیکاری اصلا خوب نیست. خیلی بد ِ که بعضیامون بیکاری رو مساوی با استراحت بدونیم.به نظر من استراحت هم یه جور کاره.!!!!

ِبه همه پیشنهاد میدم خودشون رو با بهترین چیزها مشغول کنند. وگرنه یا وقتشون بی استفاده میگذره یا اینکه به بدترین چیزها مشغول میشن(که البته بیکاری خودش بد بدترین ها است.).فرقی هم نداره که چندساله ای و چیکاره!!!دانش آموز یا پدر یا مادر یا خواهر،دبستانی یا دانشجو....


2- نمیدونم چطور بگم ؟!!به کی بگم؟؟؟هرچند که  میگم و گفتم!

اصلا نمیفهمم!!!! بعضی از افراد رو اصلا درک نمیکنم.سعی میکنم در حقشون خوبی کنم ....طوری عکس العمل نشون میدن که انگار خواستم بهشون آسیب بزنم.

سعی میکنم بهشون بفهمونم از کارشون ناراحتم اما اصلا به روی سرخ و سفیدشون نمیارن و انگار اصلا تَنَبُّه ای در کار نیست.

نمیدونم (احتمالا خیلی روش فکر نکردم که نمیدونم وگرنه هر مشکلی راه حلی داره مطمئنا!)


3- این روزا مهمان یه خونوادم. شرمنده شدم..... میزبان به میهمان هدیه داد. تو فکرم چه چیزی تقدیم کنم که ارزش کار بزرگش رو داشته باشه. انجام بعضی کارها یه دل بزرگ و مردونه طلب میکنه فارغ از اینکه خودت بزرگ باشی یا کوچیک ،مردی یا زن ...!


شاید مجبور بشم برم سفر !!



  • زندگی شیرین است با حضور آقا

نظرات  (۲)

وب قشنگی داری عزیزم
ُسلام حال شما؟؟
وبلاگ خوبی دارید
به منم سربزنین موافق بودید تبادل لینک کنیم
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی