روز های من - MY DIARY

خدایا غلط کردم... فقط اشتباهم را بهم بگو

يكشنبه, ۱۰ دی ۱۳۹۱، ۰۹:۱۰ ب.ظ

بسم الله


ای خدا چه کردم! چه بدی در حق خلقت کردم؟

که امروز با بنده ات چنین کردی؟

 خدایا روشنم کن تا دیگر خامووش نشوم.

خدایا عقلی ارزانیم فرما تا شاهد بی عقلیهایم نباشی.

خدایا مرا به خودت و فقط به خودت بشارت ده تا دگر مست بوی پیراهن یوسف(ع) نباشم.

خدایا چشمم رو به نور خود آذین ببند  تا تو قرة اعینم باشی و تو خود مرا الگویی پسندیده قرار ده

و دلم

و دلم...

و اجاق دلم جز به عشق خودت، مشتعل نگردان.

الهی برخود لرزیدم

ببین این بنده ی سخیفت را در بلا و امتحان

ببین اراده اش را

بار از دوشش بردار

نکند در امتحان بندگی کم بیاورد! نکند

بگذر از من ناتوان.

خدایا کمک کن بفهمم چرا امروز باید زیر ماشین له میشدم... نه تنها خودم بلکه همکارم چرا؟

او هم تقاص مرا پس میداد؟ یا ترو خشک را باهم میسوزانی؟


  • زندگی شیرین است با حضور آقا

نظرات  (۶)

  • پروانه های محبت
  • باسلام زیبا بود!

    از خودتون بود؟!

    جدی زیر ماشین له شدین؟چیزی تون نشد؟!

    پاسخ:
    سلام علیک
    بله
    خیر، نه خدا رو شکر.
  • گمنام آشنا
  • سلام بر شما

    ممنون از حضورتون

    باید بدانیم که هر چه بر سرمان می آید از عواقب گناهانمان است.....

    والا باری تعالی خیر مطلق هستند

    موفق و پیروز
    پاسخ:
    سلام علیک
    افتخاری بود برای بنده.خواهش میکنم.
    بله اما نه همیشه...
    و خدا خیر مطلق است،100% !
    برا همین از خدا خواستم کمک کنه تا بفهمم مشکلم رو و کار اشتباهم رو..
    همچنین
    یا حق

    راستش جرئی می خواد این حرف! "ز خدا خواستم کمک کنه تا بفهمم مشکلم رو و کار اشتباهم رو.. خوش بحال کسی که اینقدر اهل مراقبه اس که هر چی فکر می کنه نمی تونه یه گناه یا یه اشتباه از خودش رو به یاد بیاره! ...اللهم ارزقنا...

    پاسخ:
    سلام
    دوست گرامی
    خوش اومدین ،
     چرا بنده رو از دانستن اسم شریفتون بی بهره کردین..!
    2 نفر این حرفِ من رو میزنن؛دقت کنین...
    - کسی که گناهان زیادی داره و میخواد ببینه این جزای کدام گناهش ه...!
    - و کسی که به قول شما اینقدر مواظب اعمال و نیّاتش هست که حالا پیش خودش میگه خدایا من چه کردم که خودم هم نفهمیدم که این جزای اون باشه...
    بله
    اللهم اجعل نورا فی بصری و خشیعة فی قلبی ...

    سلام و ادب
    برو به این آدرس:
    http://amour-en-portrait.ca.cx/
    و این آدرس رو به 10نفر بفرست چهره محبوبت رو میبینی
    پاسخ:
    سلام علیکم
    متشکرم
    ا..............م....ا

    این یعنی چه؟؟؟
    برام دعا کنین اگر مسیر اشتباهه . خدا نشونم بده . میدونم اشتباهه ولی قدرت پذیرش ندارم. دعام کنین
    پاسخ:
    سلام علیکم
    دوست ارجمند، خانم "طیبه"
    براتون صمیمانه دعا میکنم و از خداوند متعال عاقبت به خیری برای همه دوستان و ارادتمندان اهل بیت رو خواستارم .
     
    اَیَّدُکِ الله .
    یاد خدا همیشه دل مومن را آرام می سازد.
    ام بچه ها من دلم گرفته هی خدا چیکار کنم
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی