روز های من - MY DIARY

خوش به حالم

دوشنبه, ۶ مرداد ۱۳۹۳، ۱۰:۱۹ ق.ظ

بسم الله

سلام علیکم


چند روز پیش، قبل افطار تلویزیون رو روشن کردم .زیاد اخبار نمیبینم اما این بار زدم خبر 20:30.

کانالهای دیگه برنامه شون،برنامه قبل اذان بود و اکثرا قرائت قرآن.

نگران بودم که اذان بشه و چون اخبار داره پخش میشه. اذان پخش نکنه شبکه 2.

منم کامل جذب تلویزیون و خبرهای مجری شده بودم...!

یکدفعه دیدم اخبار قطع شد و اذان پخش شد و زیرنویس شد که ادامه اخبار بعد از اذان...

همونجا بود که بازم خدای خوبمون رو شکر کردم که تو همچنین کشور و ملتی زندگی میکنم.

از زندگی کنار همه ی شما هموطنانم خوشحالم.

الحمدلله.


اللهم عجل لولیک الفرج

  • زندگی شیرین است با حضور آقا

نظرات  (۱)

  • امیررضا توسلی
  • :)
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی