روز های من - MY DIARY

می فکرم

يكشنبه, ۴ خرداد ۱۳۹۳، ۰۲:۰۷ ب.ظ


بسم الله

سلام علیکم

فکر می کنم. دوست دارم فکر کنم .(خداجوون ممنون برای قدرت تفکر که به ما آدما دادی............!).و باز هم می فکرم.

حاضرم از خیلی چیزا بزنم ...اما فــــــــــــــــــــــــــــــــــکر کنم.

جدیدا واقعا باید بیشتر فکر کنم. وقتی رنگ از رخ دنیا پــــــــرید.......صورت بدون آرایشش رو خواهم دید.

جدیدا کلمه ابهام و ... رو زیاد می شنوم. انگار تک تک کلماتی که از دهانم در میاد برای دور و بری هام ابهام زایی می کنه!

و باز هم فکر...... .

من مبهم فکر میکنم و مبهم حرف میزنم یا بقیه ابهام آمیز به من نگاه می کنند؟

من در اقلیتم؟................ یا دور و بری هام در اقلیت و من جزو اکثریت جامعه اسلامی؟..........

باید بیشتر فکر کنم.

فکر ها این روزها یه بوهایی میده انگار . فکر من .....فکر تو ....فکر همه مون.

اما من.......

سرما خوردم .

آدم سرما خوده و بو؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

خدایا به رضای تو راضی خواهم بود.


  • زندگی شیرین است با حضور آقا

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی