روز های من - MY DIARY

مطلبی که به نظرم دانستن ش برای همسایه هام مفید باشه

پنجشنبه, ۱۴ فروردين ۱۳۹۳، ۰۹:۳۵ ق.ظ

سلام مجدد

خواستم اطلاع بدم به همسایه های خوبم که:


- اگه دیر و زود مطلب میگذازم به بزرگی خودتون این برادر کوچکتون رو ببخشید.

- اگه علی رغم میل باطنی ام ، فرصت نمیشه به پیامها و نظرات پر مهر تون جواب بدم ،خواهشا به دل نگیرین.و این رو به حساب بی ادبی و کم مهری من نگذارید.


- خیلی وقتا که میام به وبلاگ دوستان هم سر مییزنم و از مطالبشون استفاده میکنم هرچند که پیامی براتون نگذارم.

-  از این به بعد سعی می کنم کارم رو هم در مطالب وبلاگم بیشتر دخیل کنم.(از شغلم و روزهای کاری ام بیشتر بنویسم

،از ارتباطم با افراد و مشتری ها ، از سیاست های شغلی ام که علاقه مندم نظر دوستان و همسایه هام رو هم در موردشون بدونم)

یا مولا علی ع


این هم چند نمونه کار گروه رنگین کمان


یافت آباد-بازار مبل

ولیعصر عج،فرهنگ

سه راه جمهوری،پاساژ دیباکارگر- چهارراه لشگر

  • زندگی شیرین است با حضور آقا

نظرات  (۲)

سلام. شهادت صدیقه کبری (س) رو حضورتون تسلیت عرض میکنم.

ممنون که به وبلاگم سرزدی. بله وبلاگ فرهنگی هف شنبه یه وبلاگ شخصی هست.
با افتخار لینکتون کردم.

سلام سال نو مبارک

انشالله امسال  سال فاطمی با ظهور آقا باشد

موفق باشید

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی