روز های من - MY DIARY

بسم الله


باشـــــــــــــــــــــــــــــــــــد...

چند روزی سکوت می کنم

شاید آآآآآدم شوم.



التماس دعا دارم همسایه های خوبم.

ممنونم از دوستانی که میان اینجا حتی وقتی میزبان شایسته ای ندارند.(البته هیچ انتظاری ندارم ها....حتی وقتی که خودم به روز هستم......جدی میگم)

و عذرخواهم بابت دیر به دیر اومدن و بی جواب گذاشتن پیام های پر مهرتون.

  • زندگی شیرین است با حضور آقا

نظرات  (۳)

سلام ممنونم از حضورتون منشا مشکل که قطع به یقین جامعه بشیریته...عرض بنده این نیست که ما انسان ها درا تفاقات جهان بی اثریم نه بر عکس ما حتی فرج اقا رو داریم به تاخیر میندازیم پس انسان منشا اثره ...ولی مقصود بنده اینکه فکر ما اشتباهی به این سمت نره که سرنوشت دنیا دقت بفرمایید سرنوشت !یعنی قرار نیست با این تعاملات انسانی دنیا به ارامش حقیقی برسه یعنی این روابط دنیا روبه مدنیه فاضله تبدیل نمیکنه عدالت جهانی رو حاکم نمیکنه دنیا را به صلح نمیرسونه بلکه فقط با وجود اقا اینها محقق میشه..که سطحی نگرهایی نگن خب همین که این توافقات بسته شد بعنی قرار همه چیز درست بشه واون صلح وارامش جهانی محقق نه
سلام
"الله الله الله الله الله الله الله الله الله هرچی از الله میشه غیر الله نمیشه برای 9نفر بفرست به جون خودم فردا خبر خوبی بهت میرسه اگر کوتاهی کنی تا 9سال بد شانس میشی برای نام خدا استخاره نکن حقیقت دارد......................
  • اصلاحات انسانی


  • سلام

    هم لینک گرامی

    آخرین پست وبلاگ اصلاحات انسانی در سال 92 :

     

    بسته ویژه نوروز 93  وبلاگ اصلاحات انسانی منتشر شد :

     

     

    1-  کاریکاتور دو پادشاه      و        تحلیل کاریکاتور

    2- تیتراژ تصویری کارتون خاطره انگیز نانوک

    3- تصاویری از طبیعت (عکاس: خودم )

    4- یک داستان

    5- بار گزاری چند کتاب مفید  1   2     3   

    6-  یکی از داستان های صوتی ماه نامه داستان همشهری  

    7- بارگذاری چند موسیقی 1  2   3   4

    8- پیر زن داغ دیده و حزب الله واقعی یا قلابی

    9- ترفندهای وب و وبلاگ نویسی و افزایش آمار بازدید

     

     

    اولین پست سال 93 :

    وحدت شیعه و سنی

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی