روز های من - MY DIARY

اندر جریانات سربازی و ....

دوشنبه, ۳۰ دی ۱۳۹۲، ۰۷:۰۴ ب.ظ

بسم الله النور

سلام به همه همسایه ها و دوستان و میهمانان این دفترچه ی هزاررنگ

الحمدلله

خب قبلا یعنی 16 دی داشتم خبر از سربازیم می دادم که مشتری اومد و با عرض پوزش جیم فنگ شدم.

حالا ادامه میدهیم: اِم...اوهوم...

گفتم که اقدامات قبل سربازی رو اما هیچ کدوم جواب نداد ... تا اینکه رفتم سربازی...واقعا باور نکردنی بود...!

کجاش؟

دقیقا اینجاش که خدای خوبم ........ و که صاحب الامر(عج) عزیزم ،من رو 2 ماه بیشتر سربازی نفرستاد!(البته اگه دوره تکمیلی هم بذاریم روش میشه حدود 4 ماه)

واقعا که بهترین راه ، پرسود ترین راه، راه حق و خدا و ائمه ی معصومین علیهم السلام هستش.

خیلی ساده است در هر صورتی من باید 21 ماه خدمت میکردم در بهترین حالات مثلا تهران می موندم یا تو عقیدتی سیاسی می افتادم یا تو مدیریت دانشکده افسری امام علی (ع) ،می شدم عکاس و فیلم بردار و مسئول دفتر تبلیغات و خب کار اداری......

اما خدای خوبم نذاشت بیشتر از 2 ماه خدمت کنم و الان که دارم این پست رو می نویسم مدتی میشه که مرخص هستم  و چند وقت دیگه میرم دنبال تسویه حساب.


انشاالله خداوند عاقبت همه مون رو به خیر کنه و همه مون رو الگوی حسنه ای برای مسلمین قرار بده.

یا حق


  • زندگی شیرین است با حضور آقا

نظرات  (۱۳)

سلام
قالب نومبارک
واقعا! به این زودی!آخه چطور؟؟
بهرحال تبریک میگم،موفق باشید
پاسخ:
سلام علیک همسایه
متشکرم
دیگه باید یه دستی به سر و گوش این دفترچه ام می کشیدم.
خیلی راحت! من بهش میگم معجزه !گفتن معافی آقا جان! بفرمایید زودتر برید سر کار و زندگی تون!
ممنون از بابت تبریکتون.
امیدوارم شما هم زیر سایه ی مولا و عنایاتشون سلامت و سرفراز باشید
یا مهدی عج

سلام همسایه بزرگوار احوال شما؟؟

من که سراز مدت سربازی وکم وزیادشدنش درنمیارم

پسرم هم که هنوز کوچیکه انشالله تا اون موقع سرباز امام زمانش بشه

اما خوشحالم وتبریک میگم در پناه حق

پاسخ:
سلام علیکم خانم همسایه
چه عجب!
راستش هر وقت فرصتی دست میدادو میومدم نت نمی تونستم آدرس تون رو پیدا کنم و عرض ادبی کنم.
البته با مشغله ای که داشتم  نه آدرس شما بلکه آدرس اکثریت همسایه هام رو هم به خاطر نمیاوردم.
جا داره از شما و همه همسایه هام عذر بخوام.
انشاالله گل پسرتون هم جزو یاران آقا دستچین بشن.
خیلی ممنون از لطف تون
یا علی ع

  • بروبکس خاکی
  • سلام همسنگر....مبارک باشه خوش به حالتونه دیگه هنوز آش خور نشده آشخوریتون تموم شد

     

    موفق باشی

    پاسخ:
    سلام علیکم
    خوش آمدید همسنگر عزیز
    ببینم شما تو کدوم سنگرین راستی؟!
    خیلی ممنون.
    زندگی تون به زلالی رود و به سخاوتمندی خورشید!

    سلام و نور  همسنگر خسته نباشید....

    تبریک میگم واقعا این خیلی عالیه ،هم از خاطرات عالی سربازی بی نصیب نمونی هم از فیوضاتش بی بهره نشی وهم سربازی طولانی رو تحمل نکنی ...

    عالیه

    خداقوت التماس دعای شهادت یا حق

    پاسخ:
    بسم الله
    و البته سلام و نور خداوندی بر شما
    ممنون
    بله واقعا جای شکر داره برای من ناچیز ! واقعا نعمت بزرگی نصیب کرد خدا
    متشکرم
    براتون از خدا روزهای خوب و عاقبتی نیکو مسئلت دارم
    اما ای کاش میگفتین کدوم سنگر هستین!
    خیر باشه!
    البته مهم وجود همسنگر و همسایه های خوبه نه الزاما اسم و رسم اونها

    سلام ممنونم همچنین برای شما ،البته حقیر که همسنگر خوبی نیستم ولی بقول حضرتعالی اسم ورسمش مهم نیست

    مهم با ادم هایی مثل شما تو یه سنگر بودن وفیض بردنه ،ولی جدا از این اتفاق خوب

    براتون خیلی خوشحال شدم

    سرافرازیتون روز افزون در پناه حق

    پاسخ:
    سلام علیک
    حق نگهدارتون
  • بروبکس خاکی
  • سلام ،ممنونم از حضورتون وتوجهتون ودعای خوبتون

    انشاءالله با دعاهای شما توفیقات بیشتری نصیبمون بشه ومقبول اقا قرار بگیره

    پیروز وثابت قدم باشید

    پاسخ:
    سلام علیک همسایه
    انشاالله
    متشکر
    به همچنین
  • بروبکس خاکی
  • یعنی چی کدو م سنگر؟!؟سنگرمون مشخص نیست مگه؟متوجه منظورتون نشدم
    پاسخ:
    خب اون موقع، هنوز وبلاگ تون رو ندیده بودم
    چرا مشخص شد اخوی
    پروردگارا
    پناهم باش تا مظلوم روزگار نباشم !
    رهایم نکن تا اسیر دست روزگار نگردم !
    یاورم باش تا محتاج روزگار نباشم !
    بال و پرم باش تا که مصلوب این روزگار نگردم !
    همدمم باش تا که تنهای روزگار نباشم !
    کنارم بمان تا که بی کس روزگار نگردم !
    مهربانم بمان تا به دنبال روزگار نامهربان نباشم !
    عاشقم بمان تا عاشق این روزگار پست و بی حیا نگردم !
    و خدایم باش تا بنده این روزگار نباشم ! 
    پاسخ:
    انشاالله
    سلام تبریک میگم بهتون  ایشالله به سلامتی.
    من میدونم چطور شده که دوماه بیشتر نزفتید سربازی
    پاسخ:
    سلام علیک همسایه
    ممنون
    بیانیه وبلاگ اصلاحات انسانی

    در پی اصلاح روند غلطی که مدت های مدیدی

     است  خواننده آقای شاهین نجفی  پیش گرفته اند

    ،  از همه ی مومنان آگاه می خواهیم بدون
     
      توهین و ناسزا ، با ادب و متانت در نشر

    سیره و گفتار آن امام رئوف و پاک قدم برداریم

    و برچسب های زیر و تصاویر نورانی را در مطلب

    خود قرار دهید:

    imam naghi+ امام نقی+ نقی+ naghi+ emam naghi

    فرموده هایی به نقل از آن امام :

    فرمود: دنیا همانند بازارى است که عدّه اى در آن [براى آخرت] سود مى برند و عدّه اى دیگر ضرر و خسارت متحمّل مى شوند.

    فرمود: علماء و دانشمندانى که به فریاد دوستان و پیروان ما برسند و از آن ها رفع مشکل نمایند، روز قیامت در حالى محشور مى شوند که تاج درخشانى بر سر دارند و نور از آن ها مى درخشد.

    فرمود: هرکس مطیع و پیرو خدا باشد از قهر و کارشکنى دیگران باکى نخواهد داشت.

    فرمود: شب زنده دارى ، خواب بعد از آن را لذیذ مى گرداند؛ و گرسنگى در خوشمزگى طعام مى افزاید.

    فرمود: هر که بر طریق خداپرستی محکم و استوار باشد، مصائب دنیا بر وی سبک آید، گر چه تکه تکه شود.

    فرمود: فروتنی در آن است که با مردم چنان کنی که دوست داری با تو چنان باشند.

    فرمود: نارضایتی پدر و مادر ، کم توانی را به دنبال دارد و آدمی را به ذلت می کشاند.

    فرمود: خداوند دنیا را منزل حوادث ناگوار و آفات, و آخرت را خانه ابدی قرار داده است و بلای دنیا را وسیله به دست آوردن ثواب آخرت قرار داده است و پاداش اُخروی نتیجه بلاها و حوادث ناگوار دنیاست.

    فرمود: کسی که از خدا حاجتی را می خواهد؛ قبر جدم حضرت رضا(علیه السلام) را در طوس با غسل، زیارت کند و دو رکعت نماز بالای سرش بخواند و در قنوت نماز، حاجت خویش را طلب نماید در این صورت حوائج وی مستجاب می شود، مگر آن که طلب انجام گناه و یا قطع رحم را کند.

    فرمود: حسد، کارهای خوب را از بین می برد و دروغ، دشمنی می آورد.

    فرمود: مردم در دنیا با اموالشان و در آخرت با اعمالشان هستند
    فرمود: با ورع و باتقوا باشید که این ورع و تقوا همان دینی است که همواره ما ملازم آن هستیم و پایبند به آن می باشیم و از پیروان خود نیز می خواهیم که چنین باشند.

    فرمود: انسان حریص، آسایش ندارد  







    در صورت تبادل تمایل می توانیم تبادل لینک هم کنیم
    پاسخ:
    سلام
    موافقم آقا حسین و مطلبتون رو منتشر می کنم

     

    برای دیدن نور ، به خورشید نگاه کن

    برای دیدن عشق ، به ماه

    برای دیدن زیبایی ، به طبیعت

    برای دیدن امید ، به آینده . . .

     

    پاسخ:
    بله حتما

    علیک سلام همسایه عزیز

    سپاس فراوان بابت اینکه هنوز کلبه ما را فراموش نکردید و سر میزنید

    شاید این سفر یکی از طولانی ترین سفرهای عمرم باشه چون سفر پا نیست بلکه دله

    انشالله خدا بخواد یک روز از همین روزای قشنگ خدا باز خواهم گشت شاید هم .....

     

    امیدوارم همه عرصه های زندگیتونو مثل سربازی با موفقیت پشت سر بذارید

    علی علی

  • با چتری از باران ودلتنگی
  • سلام مجدد
    من هم تعجب کردم چطور بالا اولین پست مدت سربازیتون انینقدر کم هست فکر کردم حتما پدرتون رزمنده یا جانباز بوده که این مدت کمتر شده...
    خب ....خداروشکر ...شانس آوردین واقعا!سربازی هم توشهرخودتون تهران وهم 4ماه...
    ^_^
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی