روز های من - MY DIARY

شکر خدا

دوشنبه, ۱۶ دی ۱۳۹۲، ۰۸:۳۴ ب.ظ

بسم الله

سلام به همگی

خدا رو شکر خوبم و ماه صفر هم تموم شد.

امیدوارم خداوند به همه تون نفس گرم و سلامتی عنایت کنه. انشاالله حال امام زمانمون هم خوب باشه.

قبلا قرار بود خبری رو بگم...


اون در مورد سربازیم بود .

(((((الحمدالله رب العالمین علی کل نعمته و کل بلیّة

خدایا ممنون برای همه چیز

خدایا، امام زمانمون رو سلامت بدار و در ظهورش تعجیل بفرما 

خدایا، ملت مسمان خودت رو حفظ بفرما و انس و اتحاد بینشان رو هر لحظه افزون گردان

خدایا، ما رو آنچنان که دوست داری قرار بده.

پدر و مادر هایمان را ببخش و بیامرز.)))))


اما خبر و حواشی اون :

قبل سربازی

--اقدام کردم برای پذیرش در سپاه تهران .....اما به دلیل پر شدن سهمیه، نشد.

--همه چیز جور شد که برای سربازی برم بسیج مهندسین تهران توی نیایش و سر سئول و خب یه فرمانده ی خوب و کار از 7 تا2            بعدازظهر....اما بازم به دلیل دیر اقدام کردن من که از روی بی اطلاعی بود و پر شدن ظرفیت بسیج اون دوره، باز هم نشد.

سرآخر ،سربازیم افتاد تهران و نیروی زمینی ارتش،کنار هم دوره ای های مهندس و دکتری...تقریبا هر روز هم حدود 5 بعدازظهر میومدم خونه و صبح ساعت 4 بلند میشدم با موتورم میرفتم پادگان.

خب برای من خیلی عالی بود. یه جورایی بالا سر کسب و کارم هم بودم و هم کنار خانواده و هم .خیلی خدا رو شکر کردم برای این لطف 

.......شرمنده ....مشتری دارم و باید برم....انشاالله برمی گردم و ادامه اش رو میگم  سرفرصت


فعلا حق نگه دارتون


  • زندگی شیرین است با حضور آقا

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی