روز های من - MY DIARY

امیر و 1 ماهگی اش

پنجشنبه, ۷ آذر ۱۳۹۲، ۱۲:۲۵ ق.ظ
بسم الله
سلام علیکم
امیدوارم حال همه خوب باشه.
این روزهای من خیلی درهم برهمه...
دیروز مراسم شب سوم حاج امیر،بابای یکی از بهترین و نزدیکترین دوستام بود. نتونستم شرکت کنم.
نمی دونم خیلی دل تنگم...خیلی سخته! واژه ی خیلی بزرگیه این "پـــــدر" .....
امان ....امان
یادمه بچه که بودم، شب ها موقع خواب به پدر و مادرم میگفتم:"از من راضی هستین؟" و تا وقتی که رضایت شون رو تا اون شب به دست نمی آوردم آروم نمی گرفتم.اما حالا چی.....!؟؟؟؟!
خدایا همه ی پدر و مادر ها رو ببخش و بیامرز و عاقبت به خیرشون کن.کمک کن خداجون ،تا براشون فرزندی صالح باشیم.

یه وقتا کارایی می کنم که خودم تعجب میکنم.واقعا!!! شاید دارم اشتباه میرم.(شاید نداره ...حتما اشتباه می کنم--خدایا خودت آدمم کن!)
بعضی وقتا انجام خطا سهوی است و بعضاً عمدی . امان از اون وقتی که به خطا و مراتبش و حکم و عقابش و مضرراتش آگاه باشی و انجام بدی و نترسی از روزی که پرده ها خواهد افتاد .

 
دیشب امام جماعت تو اردوگاه یه کلام جالبی گفت به نقل از سعدیِ خوش سخن ؛واقعا حکیمانه است
"...حکمت از که آموختی  ...از نابینایان"
چرا؟.....چون نابینا ، تا مطمئن نشه جایِ قدمِ بعدیش محکمه ، قدم از قدم بر نمی داره!
حرف خیلی نابِ .در تفسیرش از معصوم نقل کردن که اگر فکر و تامل نکردی و کاری رو انجام دادی و بعد پشیمان شدی،کسی رو مذمّت نکن جز خودت؛چون خودت بودی که از قدرت تعقل ات استفاده نکردی .
همه ی ما می دونیم که یکی از منابع علم فقه اسلامی "عقل" هستش.(در کنار قرآن و 2 مورد دیگه ).
فکر کنم هم اکنون تنها اسلام ، دینی است که "تعقل" یکی از مبانی و منابع استخراج احکام ش هست.


بالا خره این سرباز حقیر  تِلو   هم رفت . امروز من یه سرباز 1 ماه و 7 روزه میشم.
ای شفای زخم سینه! ای منتقم خون مولایم  حسین ع! ای ماه شب چهارده ! ای مولای من! دستم رو بگیر
دستم رو بگیر . . .به  این واژگان اطمینان دارم :"تو برای من کافی هستی!"
دستم رو بگیر آقا جان
من و بِخَر.....با خودت بِبَر
نوکری که دوست داره (اما...همیشه شرمنده ام آقا جان)
  • زندگی شیرین است با حضور آقا

نظرات  (۲)

سلام شما هم مطالب خوبی داری  ان شا الله به امید خدا از یاران آن حضرت باشی  

لطفا در مورد حجاب مچ دست و پا بیشتر تبلیغ کنید .لطفا اگر خواستید  لینک کنید . البته لینک شدید با افتخار 

پاسخ:
سلام علیک همسایه
ممنون به همچنین اخوی
قبلا لینک شدید، دوست خوبم
یا علی ع مدد
درخلوت شب آمنه زیبا پسری زاد تنها نه پسر بربشریت پدری زاد در فتنه بیدادگران دادگری زاد چشم همه روشن که چه قرص قمری زاد میلادحضرت رسول اکرم (ص) و امام جعفرصادق (ع) مبارک باد.
پاسخ:
سلام
خیلی زیبا
ممنون
این عید پر برکت بر شما هم مبارک
یا مهدی عج
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی