روز های من - MY DIARY

سربازی شیرین این آقاپسر...

سه شنبه, ۲ مهر ۱۳۹۲، ۰۸:۵۰ ق.ظ

بسم الله الرحمن الرحیم

سلام علیکم

خیلی وقته نبودم.حتما از دست من یه نفس راحت کشیدین بحمدلله.

اون بالای وبلاگ سمت چپ نوشتم که این وبلاگ دفتری  است اولا مال خودم !اما خب من بچه ی خوبی ام و دفترم رو به هرکس که بخواد میدم تا بخونه.(نمی دونم شاید از روی حس کنجکاوی یا شایدم اطلاع از مطالب مفید ، البته اگه توش پیدا بشه !!!! خلاصه این دفترچه وبلاگی ام متعلق به همه است.)

بابت غیبت طولانی ام ،عذرخواهی می کنم. اما همین جا اعلام میکنم که وبلاگ نویسی حداقل برای من (دوستان بزرگوار دیگه رو نمیدونم)یه کار فرعی مهم به حساب میاد . پس ممکنه غیبت داشته باشم تو این کلاس وبلاگ نوسی .اما خب به طور کامل ترکش نخوام کرد.

خب اینها رو گفتم که برسم به اینجا ....

این دانش آموزِ حقیرِ کلاسِ زندگی (البته گفته باشم ها کلاس من خیلی بالاست و خیلی هم شیرینه و از اون گذشته با آقااست و مال آقا است(هرچند که خیلی از دستم شاکی ه!))،داشتم میگفتم، این دانش آموزِ حقیرِ کلاسِ زندگی ،انشاالله مورخ 1392/8/1 باید اعزام بشه به خدمت سربازی.خودم هنوز درست نمی دونم که آموزشی رو هم باید برم یا نه و اینکه تهران خواهم بود یا نه و اینکه چقدر از روزهام خالی خواهد بود.

اما راضی ام به رضای خدای خوبم.

دوستان و همسایه ها ،اگه خوبی و بدی از ما دیدن لطفا بزرگواری کرده بر برادر کوچک شون امیرحسین رو ببخشن.

نمیدونم تو این روزهای باقیمونده بتونم بیام و پست بذارم یا نه! اما حتما سعی میکنم از احوالات سرباز ایرانی (خودم) اینجا بنویسم. اینکه کجا افتادم و روزها رو چطور سپری خواهم کرد انشاالله.

تو این روزها هم باید اوضاع دکّان فنی مهندسی رو روبراه کنم و بسپرمش به دست همکارم و شایدم همکارانم.

برای برادر کوچکتون بی زحمت دعا بفرمایین که خدا خیر آخرت و دنیا رو نصیب همه،،، منجمله او کنه.

فعلا علی علیه السلام یارتون و حق نگهدارتون باشه.

اللهم عجل لولیک الفرج

  • زندگی شیرین است با حضور آقا

نظرات  (۱۱)

  • من چادرم را دوست دارم
  • سلام علیکم
    کامنتتون رو خوندم نگران شدم الحمدلله که خیره
    ان شاء الله زود به زود میاین مرخصی و اینجا هم به روز میشه

    پاسخ:
    سلام علیک
    می بخشید اگه لحن نامناسبی انتخاب کردم.
    ممنون
    یا علی ع مدد
    سلام
    از شنیدن خبر رفتنتان به خدمت مقدس سربازی هم خوشحال شدم و هم ناراحت. خوشحال شدم از این بابت که دوران سربازی فواید و تجربیات مخصوص به خودش رو داره که گذراندن آن از سوی جوانان میهن اسلامی در شکل گرفتن بسیاری از توانایی ها و روحیات برای تشکیل یک زندگی پخته تر و مصمم تر از سوی آنان بسیار موثر و حیاتی است. حتی برای یاد گرفتن اصول سربازی جهت سربازی بهتر در سپاه امام عصر عجل الله تعالی فرجه الشریف ان شاء الله.
    ناراحت شدم از این بابت که یک برادر ارزشی و خوش فکر جایش در جمع وبلاگ نویسان مدتی خالی می شود ولی ان شاء الله همیشه از افسران جنگ نرم به تعبیر مقام معظم رهبری باشید در هر جایی که حضور دارید. موفقیت روز افزون برادر عزیزم آقا امیر حسین را از خداوند متعال خواستارم.
    "أمیری حسین و نعم الأمیر"
    از اینکه من را برای خداحافظی قابل دانستید ممنونم.
    خدانگهدار.
    پاسخ:
    سلام علیک
    ممنون
    یا حق
    سلام خدا پشت و پناهت باشه
    پاسخ:
    سلام آقا حسین عزیز
    ممنون
    هماره در پناه حق تعالی پیروز باشی.

    سلام همسایه بزرگوار

    انشاالله هر جا هستید در پناه حق ومشمول دعای امام زمان باشید

    پاسخ:
    سلام علیک همسایه
    متشکرم از دعای خوبتون.
    برای شما و خانواده ی محترمتون متقابلا آرزوی سربلندی و سعادت دارم.

    سلام همسایه با صفا وبا معرفت ودوست داشتنی

     

    امیدوارم در این سفر زیبای زندگی وخدمت والای سربازی موفق وپیروز باشید و با دستی چمدانی پر از خاطره و تجربه باز گردید

     

    خدای مهربان به همراهتان امیدوارم به زودی برگردید چون جایتان خیلی خالیست

     

    به امید بازگشت

     

    التماس دعا

    پاسخ:
    سلام علیک
    ممنون از لطفتون خانم معلم.
    محتاج دعا هستم همچنان...
    خیر و شر دست خداست ...تا چه برایمان رقم زند...
    یا حق
    سلام
    ایشالله موفق و سربلند باشید و به زودی با ایمانی راسخ تر برگردید
    الخیر فی ما وقع
    یا حق دوست عزیز
    پاسخ:
    سلام علیک و رحمة الله
    خوبی اخوی؟
    ممنون انشاالله
    حتما همین طوره خیر ما رو خدا بهتر میدونه و اوست که برامون تمام لحظات رو رقم میزنه...
    زندگیت سرشار از موفقیت و بالندگی بردار خوبم.
    سلام..دعا میکنم که درپناه خدا وامام زمان عج این ایام را به خوبی وخوشی سپری نمائید ودوباره به جمع همسنگرانتان بپیوندید..یاعلی
    پاسخ:
    سلام علیکم همساده
    ممنون از دعای خیرتون
    منم برای جنابعالی آرزو دارم زیر سایه ی مولا تندرست و خوش و خرم باشید.
    دست حق پشت و پناهتون.

    سلام.
    امیدوارم هرجا که هستید در پناه حق سالم و سلامت باشید.
    در پناه حق.
    پاسخ:
    سلام علیک همسایه
    مممنون...به همچنین
    آرزوی موفقیت و سرفرازی براتون دارم.
    یا علی ع
  • با چتری از باران ودلتنگی
  • سلام:)
    روزتون بخیر
    خوب هستین؟
    تقریبا سه چهار روزی میشه که برگشتم ولی همین امروز به وبم سر زدم.
    ممنون از نظراتتون...اما چرا خصوصی؟عمومی بذارید تا نکته هایی که توی نظراتون هست بقیه هم استفاده کنن!البته اگر دوست دارین!
    من اومدم وشما رفتین!
    شمام مشرف خدمت بقول خودتون شیرن ومقدس سربازی میشین...
    امیدوارم این2 سال رو بخیر وخوبی بگذرونیین 
    دلمون براتون تنگ میشه هم برای خودتون هم پستاتون
    مرخصی گرفتین وقت داشتین ما رو از خاطرات سربازیتون محروم نکنین حتما!!:)

    پیروز باشین خوشبخت
    التماس دعای خیر...
    یا علی
    پاسخ:
    سلام علیکم
    به همچنین
    ممنون الحمدلله، انشاالله که شما هم در کمال صحت و سلامت باشین
    به سلامتی...خوش گدشته انشاالله که...؟!
    مسئله ای نیست باشخ اگر نظری بود عمومی میدم خدمتتون !
    متشکرم
    انشاالله تا برگردیم شما هم یه سخنران حرفه ای و امام یار میشین و میایم و عمری بود از افاضات  شما و سایر دوستان عزیز بهره مند میشیم.
    انشاالله
    به همچنین ...
    علی علیه السلام یارتون باشه

    سلام

    ان شاالله به سلامتی  دوره مقدس سربازی را طی کنید و به آغوش خانواده بر گردید

    پاسخ:
    سلام علیکم همسایه
    ممنون.
    حق نگهدارتون
    سلام
    پس بایدازین به بعدبگیدسربازی شیرین است باحضورآقا...
    خب به سلامتی
    براتون آرزوی موفقیت دارم.
    پاسخ:
    سلام علیک
    خب اینم میشه...
    ممنون همسایه بزرگوار
    این لطف و بزرگواریتون رو میرسونه.
    اسم وبلاگتون برام جدید بود فکر کنم من قبلا از زیارتش غافل بودم.
    بهتون سر میزنم انشاالله.
    باز هم تشکر میکنم.
    شما هم موفق باشین.
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی