روز های من - MY DIARY

بسم الله

سلام علیکم

هرچیزی چه خوب چه بد ، یه روز تو یه ساعت و دقیقه ای خاص تمام میشه.(به جز ذات اقدس باری تعالی)

ماه مبارک رمضان هم همین طوره!

اوایل ش یه مقدار ممکنه سخت باشه اما وقتی به وسطاش میرسیم راحت تر میشه و بهش عادت میکنیم .و سرآخر تو روزهای پایانی اصلا یه جوری این ماه و اعمالش با گوشت و پوست مون پیوند میخوره و میشه جزئی از وجود ما. حالا این روزها هم که وقت خداحافظی از مهمونی و مدعوین دیگر هست...آدم خیلی دلش میگیره!

اما خب خدا برای اینکه دلمون کمتر بگیره آخر این مهمونی یه جشن اختتامیه ی خیلی بزرگ میگیره (هر ساله) و تو این مهمونی واقعا بهمون کادو میده(چه خدای خوبی داریم ها خودش اوقات زیادی رو برای هدیه دادن به ما آدما قرار داده (این اوقات برای همه است و بار عام و گرنه خدا که به صورت انفرادی و خاص به همه مون خیلی اوقات هبه میده...اما مهم اینکه تو این اختتامیه به همه با هم کادو میده!!!! ))

نمی دونم درخواست تو از خدای مهربون چیه؟

اما من بهت نمیگم. خب آرزوی خودمه!!!

اما امیدوارم یه خواسته ی معقول ازش داشته باشیم...!!

یه شوخی:

بعضی ها خیلی زرنگن (مثلا اگه بهشون بگن میتونی از خدا یه درخواست داشته باشی،،) خیلی درخواست دارن و حالا میگن فقط و فقط یکی ؟!!؟

  خدایا این همه درخواست : مثلابه والدینشون سلامتی بده و مشمول رحمت واسعه الهی باشن و خودشون هم عاقبت به خیر بشن و تعجیل در ظهور امام زمان عج و سلامتی مولا مون و  اتحاد و نصر مسلمونها و غفران اموات و شفای مریض ها و ادای حقوق افرادی که به گردنمون حق دارن و ...

بعد برمیگردن رو به سوی خدا خیلی جسورانه میگن خداجون من فقط ازت سلامتی و ظهور آقا رو میخوام.

(به این میگن END OF زرنگی!!!!! چون سلامتی و ظهور امام زمان یعنی همه چیز من و تو !!! وقتی آقا برای من و تو و ما هر روز دعا میکنه ، وقتی آقا میخواد ظهور کنه برای من و تو  ! دیگه چی میخوایم)


دوستان عیدتون(عید فطر) مبارک.

+++++++++++

نمیدونم چرا!؟اما فکر کنم شوخی میکنن دوستان.(اما من خیلی ناراحت میشم... خب نباید با خیلی چیزا شوخی کرد!)

تو دوره تکمیلی میگن بچه ها فردا ضیافت افطاری نداریم! بعد بچه ها کلی به هم نگاه میکنن  که یعنی چی ؟آخه چرا؟!!

بعد یه صداهایی از اون دور دست ها میاد ...چند تا از بچه ها به بغل دستیشون میگن : خب برای فطریه است دیگه!

بعد همهمه میشه که فطریه چی هست ! حالا دیگه بعضی ها مثل آقای قیژسوار که ساکت بودن میان و برای بچه ها میگن چی هست و قضیه از چه قراره.

(جالب این جاست در مورد خمس هم چندبار با وضعیتی مشابه این برام پیش اومده . رفتم برای چاپ فاکتور مشتری ، به چاپخونه ! همون علی آقا که همیشه میرم پیشش! بعد میگه آقای قیژسوار ، بیعانه هم میدی؟! یه کم مِن و مِن میکنم و بعد یه پولی رو میشمرم و میزارم تو این جیبم و 5 برابر اون رو  هم میشمرم و میدم بهش؛ بعد به آقا علی میگم بفرما این هم بیعانه ی حلال و طاهر شما و پشتبندش میگم سر سالم ه و خمس این پول رو هم برات گذاشتم کنار که حلال باشه...و او میگه خمس چیه آقا قیژسوار؟!! و من که انگار آب یخ ریختن رو سرم  یه توضیحاتی میدم  (خیلی تو فکرم بود کتابی رو که چند بار دیده بودم رو براش بخرم و وقتی میرم برای کار بعدی انشاالله پیشش بهش هدیه بدم اما نتونستم گیر بیارم اون کتاب در مورد خمس رو!))


موفق و پیروز باشین و هر روزتون عید باشه

امیدوارم به همه ی خواسته های خوبتون خدا تو همین جشن اختتامیه رخت اجابت بپوشونه. (زکات فطریه هم فراموش بزرگترای خوبمون نشه انشاالله)

یا حق


  • زندگی شیرین است با حضور آقا

نظرات  (۵)

سلام همسایه.ببخشید دیر رسیدیم کسالت جزئی بود که برطرف شد.ماه رمضان نورانی رو براتون آرزومندیم.عیدتان مبارک!                                                                              دعاهایمان مستجاب باد...التماس دعا...
پاسخ:
سلام بزرگوار
خب خوشحالم که الان بهترین بحمدلله
ممنون از دعای خوبتون
انشاالله شما و خانواده ی محترمتون هم دست پر از این مهمونی بیرون بیاین.
یا حق
سلام ونور
ممنونم از حضورتون
طاعات قبول عیدتون مبارک
التماس دعا
پاسخ:
salam
mamnoon.

گیله مرد میگفت : ماه ظاهری که دیده بشه ...

روزه از شکمها برداشته میشه .

ولی تو روزه ی دست و چشم و زبان و گوش رو همچنان نگه دار ...

خدا رو چه دیدی که به حرمت این روزه ؛

یک روز زودتر از همه ، تو ، ماه واقعی رو دیدی و عید گرفتی ...

سلام؛
انشاءالله برای شما هم بهترین مقدر شده باشه.

من که به محض اینکه از مشهد برگشتم، هدیه ام رو گرفتم.
یعنی چه می کنند این شهدا :)
انشاءالله شما هم به همه اونچه که خیر و صلاحتون هست برسید.
پاسخ:
ﺳﻼﻡ ﻋﻠﻴﻚ
ﺧﻴﻠﻲ ﺧﻮﺷﺤﺎﻝ ﺷﺪﻡ ﺑﻪ ﺳﻼﻣﺘﻲ
اﻧﺸﺎﻟﻠﻪ ﻫﻤﻪ ﺑﻪ ﺧﻮاﺳﺘﻪ ﻫﺎﻱ ﺧﻴﺮﺷﻮﻥ ﺑﺮﺳﻦ.
ﻳﺎﺣﻖ

عارفی را پرسیدن روی نگین انگشتری چه حک کنم که وقتی شاد شدم به بنگرم و وقتی غمگین باز به آن؟
گفت :حک کن « میگذرد»

 

 

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی