روز های من - MY DIARY

بسم الله

سلام به همگی

امروز قراره مادربزرگم رو بیاریم خونه!خدایا شکر!

حالشون بهتر شده فعلا.

(راستی مدتی هست که مادر بزرگ دیگرم چشمشون کمی دچار آب مروارید شده انگار! انشاالله قراره بعد ماه مبارک رمضان بیان پیشمون تا بریم پی گیر کار درمانشون بشیم ! )

خدا همه ی بزرگترهامون رو حفظ کنه و بهشون عاقبت به خیری عطا کنه انشاالله (بزرگترهای همه مون ،هم من و هم شما!)

یا حق

-------------------------------------------------------

یه نذری کردم باید زودتر اداش کنم.انشاالله بعد ماه مبارک رمضان... یه خرده سخته!خدا خودش کمکم کنه!

  • زندگی شیرین است با حضور آقا

نظرات  (۳)

برای تو صدها نام ذکر کرده اند...
 
خالق ، مبین ، ذوالجلال و الاکرام ، غافر ، تائب ، محبوب ، ستارالعیوب...

 اما از زمانی که به یاد دارم ستارالعیوب بودنت نجاتم بخشیده

 

 

سلام خدا رو شکر که حالشون بهتره ایشالله سلامتی کاملشون رو بدست بیارم

دعا میکنم واسشون

پاسخ:
سلام علیک
ممنون "مسافر" گرامی
سلام؛

قدر بزرگ ترهاتون رو خیلی بدونید.
وقتی هستند فکر می کنیم بودنشون همیشگیه اما وقتی میرن تازه میفهمیم چقدر اشتباه کردیم.
سهم من از این همه، فقط یه مادربزرگه که امیدوارم خدا توفیق بده بتونم حالش رو درک کنم و تو این روزمرگی های مدام، گرد غفلت بر روی احوالاتم نشینه.

دعای بزرگ ترها خیلی زود اجابت میشه. 
پاسخ:
سلام بزرگوار
بله حتما.
خدا براتون حفظشون کنه.
سلام همسایه ی گرامی.                                                                                   انشاالله که هیچ مادر بزرگی چیزیش نشه.به قول شما خدایا همه بزرگ ترامون رو که اینقدر به ما لطف دارن رو صحیح و سالم نگه دار.آمین.....        التماس دعا......
پاسخ:
ﺳﻼﻡ ﻫﻤﺴﺎﻳﻪ
ﺁﻣﻴﻦ!
ﻣﺤﺘﺎﺝ ﺩﻋﺎﻱ ﺧﻴﺮ

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی