روز های من - MY DIARY

خدایا شکر

به نام خالق شادی

سلام

دیروز با موتور از یک کوچه رد می شدم از دور یه آقای 50-60 ساله رو دیدم که وسط کوچه وایساده...سرعتم رو کم کردم نزدیک که شدم دیدم پژو ش رو زده بغل یه آقا پسر 20 ساله، با یک چهره دلنشین رو زمین چهار دست و پا این ور و اون ور میره ، گاهی جیغ میزنه و گاهی به سر و صورتش میزنه و این آقا با هاش این ور و اوون ور میره انگار که میخواد جلوی ماشین یا موتور احتمالی که رد می شن رو بگیره به اون گل پسر نخورن و از طرفی می خواد اجازه بده اون داداش گلم خودش رو سبک کنه!

نمی دونم پدرشون بودن یانه؟شاید یه عابر که خواسته از همنوعش مواظبت کنه! واقعا نمی دونم.

بعضی وقتا مشتری ما تو عکاسی میشن بچه ای عقب مونده و مادر یا پدر گُلش (نمیدونم لفظ بهتری هم هست یا نه منظورم بچه های استثنایی شاید باشه) معمولا ازشون میخوایم بالا تو آتلیه نرن و عکسشون رو همین پایین رو صندلی میگیریم.

سعی می کنم برای این برادر خواهر هام دعا کنم برای سلامتی شون برای عزت نفسشون برای خودکفا شدنشون، بعضی وقتا هم فقط زیر لب صلوات می فرستم.برا پدر مادر زحمتکششون هم از خدا صبر و نشاط و قلبی آکنده از شادی و زندگی راحت طالبم.


نمی دونم اصلا سر در نمیارم، بعضی وقتا فکر میکنم اگه خلیفه به لطف خدا صاحب همسری شد و خدا از همسرش به او فرزندانی عطا کرد ولی اونا سلامت نبودن یا اصلا سلامت بودن اما از زمانی به بعد سلامتی شون دچار نقصان شد خدای نکرده ، چه کار باید بکنم؟!؟

همیشه آدم نسبتا خوش بین ای بودم و خواهم بود! همیشه سعی کردم خودم رو با هر شرایط وقف بدم! سعی کردم اگه شرایط خوبه ازش استفاده کنم و اگه به نظرم خوب نیست، حداکثر بهره رو ازش ببرم .حتما اوضاع عوض میشه! هر موقعیتی که پیش میاد از سمت خداست!اگه خوبه یا بد ، برمیگرده به اینکه من و بقیه آدم ها داریم چکار میکنیم ، حالا یا خدا میخواد امتحانمون کنه و یا اجر بده یا سزای اعمالمون رو بده ؛اصلا خیلی وقتا هم اثر کار منه که حالِ یه بنده خداهای دیگه رو میگیره یا بهشون نعمتی رو میرسونه!در هر صورت صبر و استقامت  و تقوی بهترین کاری است که میشه کرد!(آیه قرآن ه نه حرف من ، فاَستَقِم کَما اُمِرت...)


انشاالله اگه فرزندی نصیبم کنه فارغ از سلامتی و یا کم سلامتی اش، حتما دوسش خواهم داشت و براش هرکاری خواهم کرد(راضی ام به رضای خدای خوبم فقط صبر و تحمل تربیت و نگهداری فرزند رو هم بهمون بده )، آخه اونم مثل مادر و پدر و حاج خانم و خیلی های دیگه امانت خدادادی ه . منم که امانتدار خوبی بودم.... حالا باید از این به بعد هم باشم.  انشاالله


کسی به من خرده نگیره حالا این چه حرفیه؟
من همیشه درخواستم از خدا ، ربنا هب لنا من ازواجنا و ذریاتنا قرة اعین و الجعنا للمتقین اماما بوده و می خوام که همسر و فرزندانی صالح و قابل و سالم بهم ارزانی کنه! اما خب بنده باید همیشه شکرگزار ارباب باشه حالا هر هدیه ای که بهش بده !

یا حق


  • زندگی شیرین است با حضور آقا

نظرات  (۵)

سلام چه دعای زیبایی،ان شاءالله که خداوند همچین عزیزانی نصیب شما وهمه بکنه

التماس دعای مخصوص
پاسخ:
سلام
بله انشاالله
محتاج دعا ی خوبان
حالا که بحث بچه شده بود پسستون و خوندم دیشب مهمون داشتیم از چادگان ،دو تا پسر داره ،پسر نه فرشته تربیت فوق العاده بچهه ای مودب
کمک من سفره رو انداختن وبرداشتن هر دوشون حافظ قرانن

علی رضا وامیر حسین ،کلاس6 ام و3وم
فوق العاده ان امروز صبح برامون قران خوندن وقتی امیر حسین کوچیکه شروع کرد به خوندن من نزدیک بود گریه ا مبگیره انقد صوتش قشنگ بود،به فکر پست شما فاتاده ام ودعاهاتون یه ان دعا کردم خدا همچین فرزندانی نصیب کنه   ...امین
پاسخ:
بله
آمین رب العالمین
خدا حفظشون کنه!عالیه!

سلام؛

باید اعترافی کنم من تا همین چند وقت پیش از گفتن یک جمله خیلی می ترسیدم! می ترسیدم بگم اما بعداً بزنم زیرش. می ترسیدم بگم "خدایا راضی ام به رضای تو" اما حالا مدتیه با خودم کمی کنار اومدم و فکر می کنم خدا اگه امتحان سختی از آدم بگیره حتما قبلش درسشو رو به آدم داده و آماده اش کرده.
پاسخ:
سلام
درسته ،به نتیجه ی خوبی رسیدین همسایه.همینطوره که فرمودین.
  • ابوالفضل رجبی گوندره
  • سلام امیر جان دعا کن خدا بهت فرزندی صالح بده که سرباز آقامون بشه اما ما نیاز به افراد صالح داره معلول کسیه که از خدا غافل باشه

    پاسخ:
    سلام اخوی
    احوال؟
    گل پسرمون و مادرش حالشون خوبه که انشاالله.
    اووهوووم
    موفق و موید باشین

    سلام بزرگوار

    طرزتفکرتون خیلی خوبه انشالله شما هم  از این امتحان سربلند وموفق

    بیرون بیاییدچرا که به نظر من ازدواج یکی از بزرگترین امتحانات الهی

    یا علی...

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی