روز های من - MY DIARY

فقط آمادگی ازدواج ....؟!

چهارشنبه, ۵ تیر ۱۳۹۲، ۱۱:۳۰ ب.ظ

سلام خدا بر روی گل همگی

به یه بنده خدایی میگن تو که میخوای بری خواستگاری ،فعلا چیا داری؟

میگه : فعلا چیز خاصی ندارم به جز آمادگی ازدواج.



خیلی پیچیده است این مقوله که کار ما نیست.

  • زندگی شیرین است با حضور آقا

نظرات  (۲)

  • ابوالفضل رجبی گوندره
  • تو که بچه مسلمانی چرا اینو میگی امیر جان خودت که قضیه ازدواج منو میدونی اون موقعه چیزی نداشتم شاید از خدا هم دورتر بودم الان از دنیا به اندازهی خودم دارم و یک بچه که امیدوارم طوری تربیتش کنم که شرمنده امام زمان نشم یا علی بگو برو وسط حال خونه بلند بگو زن میخام

    پاسخ:
    آره راست میگی!
  • با چتری از باران ودلتنگی
  • آمادگی ازدواج یعنی همه چی که برای ازدواج لازمه آماده ست!..اینطور نیست؟


    پاسخ:
    خب نه این آمادگی که خیلی ها دارن!
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی