روز های من - MY DIARY

خدا زود جواب میده ...سمع الله لمن حمده

سه شنبه, ۲۱ خرداد ۱۳۹۲، ۰۹:۴۵ ب.ظ
سلام
خیلی ناگهانی برامون دعوتنامه رسیده که بدویین بیاین... . حتی با اینکه باید میزبان مهمون های مهمی می بودیم اما باید بریم و مهمون بشیم.
امیدوارم همگی تون دعوت بشید .
میدونین کجا دعوت شدیم ؟اونم خانوادگی!
یکدفعه جور شد که بریم پابوس آقا امام رضا علیه آلاف تحیة و السلام.
ایشون چقدر کریمه؟!
خدا روزی رو از جایی میرسوونه که اصلا بنده متعجب می موونه و انتظارش رو نداره!!!!!!!!!! خدایا ممنونم و مدیونتم مادام العمر.باشد که شعار نداده باشم.
انشاالله دعاگوی همه خواهم بود چه بشناسم و چه ناشناس باشید برام.
با اینکه می خوام لپ تاپ و GPRS ببرم اما شاید نشد پست بزارم.
از همه حلالیت می خوام.

یا حسین علیه السلام


یادم نره :
به فروشگاه محمدی بدهکارم.
تابلوی آقای علیزاده باید در اسرع وقت تعمیر شده و برگردانده شه.
به آقا قربانی سری بزنم---همساده آقا جواهری

نیومدی زود.... رفتم
  • زندگی شیرین است با حضور آقا

نظرات  (۳)

سلام  مجدد  چقد دلم هوای حرم آقا روکرده

کاش ماراهم بطلبه...

التماس دعای ویژه

پاسخ:
سلام علیکم
انشاالله
دعاگو بودم.وظیفه مو انجام دادم انشاالله خدا بپذیره
بشنود خدایی که من او را ستایش می کنم
واقعا درسته 
از یه جایی میرسونه که یه دفعه جام میکنی
پاسخ:
سلام علیکم
خوش آمدید،همسایه ی گرامی
"باران" ــِ محترم
بله همینطوره
؟؟؟
التماس دعا
بازهم به ما سر بزنید.
سلام .
نوشته قشنگی بود .
پاسخ:
سلام علیکم
برادر خوبم
آقا "هیوری" ،خوش آمدید
از وبلاگتون دیدن کردم ،وبلاگ پرمحتوایی دارین. اجرکم عندالله....
یا حق
التماس دعا
بازم دفتر خاطراتم رو منور کن به قدوم سرسبزت اخوی
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی