روز های من - MY DIARY

بسم الله الرحمن الرحیم

سلام و درود خداوند بلند مرتبه بر شما

فردا ، روز میلاد اولین امام ما مسلمانان امیر المومنین علیه السلام هستش.

عید بر همگی تون مبارک.

روز پدر هم هست ، روز همه ی پدر های زحمتکش و فداکار.

هرچند که شما دوستان خیلی خوبید و با کارهای خوبی که می کنید هر روزتون عید ه.


پدر خوبم ، روزت مبارک.

باباجان خیلی خیلی زحمت کشیدی برای من (پا به پای مادرخوبم ) . خیلی به حال من غصه خوردی . خیلی نگران حال و آینده ی من بودی . خیلی وقتا موجب شرمساری ت شدم . حلالم کن .

به امید اینکه همه ی پدر و مادر ها از بچه هاشون راضی باشن و دعای خیرشون پشت سر اونا باشه.

یا علی ع


  • زندگی شیرین است با حضور آقا

نظرات  (۳)

با سلام و عرض تبریک وتهنیت به مناسبت روزهای سراسر نور میلاد یگانه ترین وعادلترین مرد تاریخ وهمچنین تبریک دوچندان به مناسبت روز مرد

 

دلی شاد ولبی خندان سهمتان از زندگی روز مرد بر شما مبارک برادر گرامی

پاسخ:
سلام علیکم
متشکرم
به همچنین بزرگوار
سلام
میلاد مولا علی (ع) بر شما هم مبارکباد
ممنون از حضورتون و اظهار لطفتون
ایشالله خوش و خرم باشید
یا حق
پاسخ:
سلام علیکم
متشکرم
به همچنین

سلام

میلاد حضرت علی (ع)وروز مردبرشما مبارک

ممنو ن از حضور سبزتون

پاسخ:
سلام علیکم
متشکرم
یا علی علیه السلام
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی