روز های من - MY DIARY

تسلیت بابت شهادت امام علی النقی علیه السلام

سه شنبه, ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۲، ۰۷:۵۵ ق.ظ
بسم الله
سلام به همه ی شما خوبان
شهادت امام دهم، امام هادی علیه السلام و الصلاة  رو خدمت همه تون تسلیت و تعزیت میگم.
موفق و پیروز باشید رهگذران زندگی.
یا امام هادی ع

  • زندگی شیرین است با حضور آقا

نظرات  (۵)

ما را کبوترانه وفادار کرده است / آزاد کرده است و گرفتار کرده است

بامت بلند باد که دلتنگیت مرا / از هرچه هست غیر تو بیزار کرده است . . .
سلام اخوی التماس دعای مخصوص این شبا روزا خیلی درگیرو دودلم دعام کن تکلیفم واسه یه فریضه مستحبی با خودم معلوم بشه،خیلی کم لطف شدین موید باشید وسرافراز در پناه حق
پاسخ:
سلام علیک
خیر باشه
موفق باشید یا علی ع
سلام ممنونم از حضورتون
یک دل شدم ولی واسه انجام ندادن اون عمل هرچند دلم خیلی باهاشه ولی خب ظاهرا امسال مصلحت اینه بخاطر دوستم انجامش ندم بلکه نرفتن ثوابش بیشتر باشه

خب به سلامتی خوشحال شدم خبر موفقیتهاتون رو شنیدم ان شائالله که موفقیت روز افزونتون ،به به سربازی عالیه به نظر من دو سال از بهترین سالهای عمره سختی وشیرینی وخاطرات اش خوری ومردتر شدن برای امثال شما مرد که هستین ....

خب دیگه دیگه !!!!
التماس دعا
پاسخ:
سلام علیک
خیر باشه
متشکر

این روزهابیشتر بوی خدا می آید رفقا یکدیگر را فراموش نکنیم...

پاسخ:
سلام
بله انشاالله
سلام ممنونم از حضورتون موید باشید

اون هم خودتون بهتر میدونید چر ا .......فقط قبل رفتن خبرمون کنید که ازرشته پشت پا جا نمونیم!!!!
التماس دعای مخصوص یا حق
پاسخ:
سلام علیکم
انشاالله زمانش که برسه یه اطلاعیه تو وبلاگ خواهم زد.
ملتمس دعا

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی