روز های من - MY DIARY

بی حرمتی به جناب "حجر بن عدی" ....!

يكشنبه, ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۲، ۰۶:۲۷ ق.ظ
بسم الله
به نام خدای سخت کیفردهنده
سلام
آدم می مونه ها ! بابا اینها مگه آدم نیستن؟! ما به مقدسات اونا توهین می کنیم؟ما میریم آرامگاه بزرگان فلسفه ی غربی رو نابود می کنیم؟!
نمی دونم چرا طرف مقابل به این فکر نمیکنه که حداقل سعی کنه مثل طرف روبه رو ش رفتار کنه!؟؟؟
 همسایه جدیدمون، "سرباز" گرامی از وبلاگhttp://emam-mahdi-313.blogfa.com زحمت کشیدن و من رو از این خبر مطلع کردن.
مطلب زیر از پایگاه "http://valieamr.com" برداشته شده آفتاب نیوز هم همین رو اطلاع رسانی کرده بود.
یا علی (ع)

چهاردهم اردیبهشت 1392
سردار نقدی :
هتک حرمت "حجر بن عدی" توطئه آمریکا برای شوراندن شیعیان علیه اهل سنت است
رئیس سازمان بسیج مستضعفین با بیان اینکه توطئه هتک حرمت به جناب حجر بن عدی توطئه آمریکاست، گفت: این هتک حرمت واکنش عجولانه آمریکا به اجلاس عظیم علمای اسلام در تهران بود.
به گزارش پایگاه خبری "ولی امر" به نقل از پایگاه اینترنتی بسیج، سردار محمدرضا نقدی رییس سازمان بسیج مستضعفین با بیان اینکه توطئه هتک حرمت به جناب حجر بن عدی توطئه آمریکاست، اظهار داشت: این هتک حرمت واکنش عجولانه آمریکا به اجلاس عظیم علمای اسلام در تهران بود. چرا که این اجلاس ضربه سختی به طرح‌های آمریکا در منطقه وارد کرد و آنها وحشت‌زده از وحدت مسلمین دست به این کار زدند.

وی افزود: وجود پیکر سالم این صحابه نورانی بعد از 14 قرن بهترین دلیل حقانیت اوست. حادثه تلخ و جانگداز تعرض به مدفن پاک حضرت حجربن عدی سلام الله علیه ظاهری دارد و باطنی، ظاهر آن اینست که یک گروهک متعصب از روی تعصب مذهبی دست به این کار زده‌اند حال آنکه؛ اولا هیچ مذهبی چنین تعرضی را مباح نمی‌داند و تجویز نمی‌کند و هیچ عالم اهل سنت شناخته شده‌ای در جهان وجود ندارد که چنین اقدام ضد انسانی و ضد دینی را مشروع بداند.

" ثانیا قرن‌هاست این مقبره در منطقه اهل سنت با احترام حفظ شده و اگر دشمنی مذهبی با آن وجود داشت می‌بایست در طول این قرن ها اعمال می شد.ثالثا سالم بودن پیکر این شهید راه حق، که پس از 14 قرن جز خاکی از آن باقی نمانده، از بارزترین دلایل حقانیت راه این صحابی بزرگوار است و هیچ کس به خاطر تعصب مذهبی کاری نمی‌کند که حقانیت حریف خود را عملا اثبات کند.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین افزود: هرچند عاملان این اقدام افرادی به ظاهر وهابی مسلک بوده و خود را به اهل سنت منتسب می‌کنند اما تنها متهم این حادثه آمریکای جنایت‌کار است و فتوای اصلی جسارت به مدفن پاک حجر بن عدی را کاخ سفید صادر کرده است.

سردار نقدی خاطر نشان کرد: تجمع عظیم علمای شیعه و سنی در یک فضای صمیمی زیر پرچم جمهوری اسلامی ایران و اجماع آنان بر ضرورت پیشبرد بیداری اسلامی تا حاکمیت کامل اسلام به سرزمین‌های اسلامی و آزادی قدس شریف، کابوسی وحشتناک برای آمریکا و رژیم صهیونیستی بود. لذا با دستپاچگی به این اقدام احمقانه دست زدند تا شاید با برانگیختن خشم شیعیان علیه اهل تسنن وحدت و برادری را بر هم زنند. غافل از آنکه ملت ها بیدار شده‌اند.

وی در پایان تاکید کرد: شیعه و سنی تا آزادی قدس و فروپاشی آمریکای جنایتکار با هم هستند و با این توطئه‌ها از کوره در نمی‌روند و منشاء این اقدامات رذیلانه صهیونیسم بین الملل و کاخ سفید می‌دانند لذا در واکنش به این خباثت‌ها حتی شعارها را پیش از وهابیت باید متوجه آمریکا و صهیونیسم کرد.

  • زندگی شیرین است با حضور آقا

نظرات  (۳)

سلام همسنگر واقعه جان خراشی بود  پست عالی وقابل تاملی بود خدا قوت ممنونم از حضور گرمتون!!!!!!!!!

التماس دعا
پاسخ:
سلام علیک
نوک مدادم به ته رسیده و دیوار اتاقم دیگر جایی برای شمردن روزهای بی تو بودن ندارد.یوسف زهرا نمیخواهی بیایی ؟؟؟

اللهم عجل لولیک الفرج
پاسخ:
اللهم عجل لولیک الفرج
  • با چتری از باران ودلتنگی
  • سلام علیکم...
    با تاخیر خدمت رسیدم و بهرمند نشدن از مقاله های زیباتون تاسف داره/
    من فقط وقت کردم این مطلب خوبتون که درباره صحابی پیامبر "حجر بن عدی" بود رو بخونم که واقعا جالب بود.


    عرضم به حضورتون که : فکر میکنم اشتباه فهمیدین کسی درباره وبم انتقادی نکرده(البته اگر میکردند خیلی خوب میشد) من چیزی گفتم یه چیزی مثل پیشگیری از درمان!!!فقط دوست داشتم کسانی که وبلاگم رو میخونند تمایل خودشو باشه نه اصرار من!!(بله خودم که الان فکر میکنم عنوان یه خورده ترسناک بود!!)

    خدا...!
    "ارزوی فرج"....>
    .
    پاسخ:
    سلام علیکم
    خیر باشه.ممنون
    موفق و پیروز باشید.
    یا حق
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی