روز های من - MY DIARY

تبریک ولادت خانم فاطمه زهرا سلام الله علیها

چهارشنبه, ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۲، ۱۱:۱۶ ق.ظ

بسم الله النور

سلام به همه

ببخشید اگه سایه ام کمی سنگین شده  این روزها. ما که متاسفانه نوری نداریم تا با اون به شما سر بزنیم و هدیه اش کنیم خدمت شما...(اگه داشتیم مضایقه نمی کردیم ها)

باز برید خدا رو شکر کنید که این روزا  یه کم درگیریم و فرصت نمیکنیم بیایم نورِ شما دوستان و همسایه های گرامی رو ازتون بگیریم!!!

خب امروز یه روز خیلی بزرگه...!

من به شدت مجلسِ شادی رو دوست دارم البته شادی مثبت ااا نه از اون یکی ها . واقعا عالی ه دور هم بودن و شاد بودن و البته با هم سهیم بودن.

حالا اگه اون جشن مربوط به تولد باشه که وااای ..

یه وقت میریم به مراسم تولد خودمون و یه وقت جشن اقوام نزدیک و یه وقت یکی که خیلی دوسش داریم. من این نوع آخری رو از همه بیشتر دوست دارم....شما چه طور!؟

آدم تو مراسمی که مربوط به خودشه زیاد خوشحال نیست یعنی یه جورایی تو خود ماجرا گُم میشه و نمیفهمه اصلا اون جشن چطور گذشته... نه؟! مثلا وقتی تولدت ه یا وقتی مراسم ازدواج خودت باشه (دومی رو هنوز تجربه نکردم بنا به دیده ها و شنیده ها و قوه ی تعقل نتیجه گیری کردم!!!!! )

ببین چطور زدم تو حاشیه ...ها ااا. ای نفس شیطون بشین سَرِ جات بذار تبریک بگیم. اِ ااِ ه ه ه ...

خب اینا رو گفتم که برسم به این:

جشن اگه متعلق به فردی باشه که خیلی بهش ارادت داری و تازه اش هم توی اون جشن کلی افراد خوب و والامقام رو ببینی ، صرف نظر از پذیرایی و چیزای دیگه (هر کس از ظن خود شد یار من.... خب دیگه شیرینی هم خوشمزه اس و من هم علاقه مند به اون ) خیلی خیلی خوش به حالت میشه دیگه.

عید بزرگ ولادت با سعادت خانم حضرت فاطمه سلام الله علیها رو خدمت خدای مهربان و پدر و همسر محترم او و ولی امر مسلمین، امام مهدی (عجّل الله تعالی فی فرجه) و 10 معصوم دیگرمان و بعد از اون به همه ی مسلمانان و بعد از اون به همه ی موجودات تبرک میگم.

امیدوارم تو این جشن بزرگ دست پُر برین مهمونی( مثل اونایی نباشیم که از خجالت دم در وای می ایستن و تو مجلس نمیرن!!!) ... همینطوری که نمیشه کیک بخورین و هدیه تقدیم ن... .

تو این جشن یقینا خوش خوشانمان خواهد شد ! چون بنا به روایتِ فلان را خلق کردم برای فلان و ... و فلان را برای فاطمه (س) (سوء برداشت نشه عین روایت ها یادم نبود یکی از مشهورترین ها رو چون ترتیب اولی ها رو یادم نبود با فلان ذکر کردم! مهم آخرش بود که همه چیز رو خدا برای  ذات فاطمه (س)خلق کرده . )میشه نتیجه گرفت این جشن بزرگترین جشن عالم ه (این رو گفتم یاد تبلیغ فلان شرکت لبنی افتادم که در تهران روی کوه بلندترین بستنی رو ... یا بزرگترین سفره ی افطاری در همین ایران خودمان یا سفره ی اطعام در بیت الله الحرام یا اطعام همین حسینیه ی کناری مون شب های محرم و خیلی های دیگه الی ماشاالله.... خدا بیشترشون کنه! )

  آره اینجا فقیر و غنی هم نداره .ممکنه بغل یه میلیاردر یه آدم فقیر بشینه (مهم اینه که هرکی میره تو این جشن مثل این آقا که غنی ه و اونی که فقیره ..دیگه از همدیگه آر ندارن روی هم رو هم می بوسن و چاق سلامتی میکنن !آفرین به این همه خوبی و دست مریزاد به خالق این همه خوبی! )

مطمئنا دست پر از این مجلس بیرون خواهیم آمد.

دوستان به احترام این جشن حواسمون باشه غیبت نکنیم!

خب وقت ه شه دع هم بکنیم

خداوندا

خدای مهربان

خدای روزی رسان بی منت

خدای عالم به نهان و آشکار

خدای سخت عذاب دهنده

خدای توانا

متشکر از این همه نعمتی که به ما عنایت کردی و می کنی

خداوندا، بر فاطمه و پدر و همسر و دو پسرش درود فرست

خدایا، موانع فرج آقا رو کمک کن از میون برداریم

بیماران را سلامتی عطا کن

به ما توفیق تشکر و سپاسگزاری عنایت کن

توفیق حضور در مجالس معنوی و توفیق انس گیری با کلام خودت قرآن رو به ما ارزانی فرما

عاقبت به خیری موهبت نما و ما را عزیز از این دنیا ببر نه ذلیل

درگذشتگان رو بیامرز و ترفیع درجه نصیبشون کن

به مسلمانان جهان، توفیق همدلی و محبت به همدیگر و اتحاد ارزانی فرما

مسافران رو سلامت به مقصد برسان

قرض داران و وام داران رو برای تسریع در ادای دین شون کمک کن

پدر و مادر ما را ببخش و بیامرز  و آنها رو جزو صالحین قرار بده

ما رو لایق و دارنده ی محبت 14 معصوم قرار بده

مسئولین ملت های مسلمان را در انجام وظیفه ی علوی و خدایی یاری کن

کمک مان کن هیچ گناهی رو کوچک نشمریم

کمکمان کن هیچ گاه از رحمت تو ناامید نشویم  و هیچ گاه از عذاب و کیفر خطاهایمان غافل نگردیم

خداوندا ما را عزیزِ بگردان نزد خودت و مایه ی مباهات

توفیق خدمتگزاری و همیاری و دست گیری از همنوعان مان را به ما مرحمت فرما

ما را وسیله ی خیر رساندن به دیگران قرار بده نه شر رساندن

هر کس بر ما حقی دارد مثل معلم مثل پیرزن غریبه ای که در کودکی یه بار با لبخدنش و دادن اون آبنبات قرآن رو به دستم داد مثل پیشنمازی که در گوشم اذان گفت مثل کسی که کفشش را برای حضور در جلسه ای مهم واکس زده بود و من ناخواسته در اتوبوس پا رو کفشش گذاشتم و با یه ببخشید از او گذشتم یا مثل کسی که با حرفام ته دلش رو خالی کردم یا مثل کسی که با او تندی کردم یا مثل کسی که از من انتظار خنده داشت و من از او دریغ کردم یا مثل کسی که به او قول ای دادم و بعد خلف وعده کردم یا مثل مادرم یا ... .خدایا خودت کمک کن راه عذرخواهی و رفع این حق از دوش ما رو تسهیل کن و راه را به ما نشان بده و اگه نشد خودت راضی شان گردان. 

خداوندا بهترین هسر و فرزندان را نصیبمان کن و ما را الگویی نیک برای مسلمانان قرار ده

خدایا دل امام زمانمان رو از ما خشنود وراضی بگردان( اینگونه تو هم از ما راضی خواهی بود و میشویم مصداق آیه ی ارجعی الی ربک راضیة مرضیة)

خدایا راست گفتی ان الانسان لفی خسر....هرقدر بزرگ شوم باز هم وقتی به گذشته می نگرم می بینم چه فرصت ها که از دست داده و چه اشتباهاتی که مرتکب نشدم ... انسان هر لحظه از اصل مال ش ضرر میکند!!! کمک مون کن و یادمون بده خدا که چطور این ضرر رو به حداقل برسونیم!انشاالله

نمیخواین برای سلامتی صاحب این جشن یه صلوات محمدی پسند و تعجیل خواهانه در امر فرج بفرستین؟!!!!

اللهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم  

در پناه خدای مهربان سلامت و عاقبت بخیر باشید

  • زندگی شیرین است با حضور آقا

نظرات  (۵)

سلام بسیار مفید بود

عید برشما ومادر محترمتان مبارک

التماس دعا

پاسخ:
سلام علیک همساده ی ارجمند
متشکرم
همچنین این عید سعید رو به شما مادر نمونه و خانواده تون تبریک عرض می کنم.
محتاج همیشگی دعا
یا حق
با عرض سلام
تبریک ویژه به تموم مادران  و همچنین مادر گرامی تون
پاسخ:
سلام علیکم
خوش آمدین بزرگوار
از لطفتون بسیار متشکرم
عید بر شما "مادر" محترم و خانواده گرامی مبارک
نمی دونم ولی امیدوارم تو کلاس های درس تون ، درس مادر بودنِ فاطمی گونه رو از قلم نندازین.
محتاج دعای خیر

موفق و موید باشید
  • خادم الحسین(ع)
  • سلام علیکم بزرگوار
    به نوبه ی خودم، تولد مادرمون فاطمه ی زهرا سلام الله علیها رو بهتون تبریک عرض می کنم...[گل]

    پاسخ:
    سلام علیک و رحمة الله
    خیلی سپاسگزارم
    عید بر شما نیز مبارک و فرخنده باد.
    در پناه ایزد منان

    سلام

    با پستی جدید بروزم خوشحال میشم تشریف بیارین

    التماس دعای فرج

    یا حق

    هیچ داری از دل مهدی خبر؟

    گریه های هر شبش را تا سحر؟

    او که ارباب تمام عالم است،

    من بمیرم سر به زانوی غم است،

    شیعیان! مهدی غریب و بی کس است،

    جان مولا معصیت دیگر بس است،

    شیعیان! بس نیست غفلت هایمان؟

    غربت وتنهایی مولایمان؟

    ما عبید و عبد دنیا گشته ایم،

    غافل از مهدی زهرا گشته ایم،

    من که دارم ادعای شیعه گی،

    چه بگویم من به جز شرمندگی...؟

    (( اللهم عجل لولیک الفرج ))

    پاسخ:
    سلام
    متشکرم
    زیبا بود
    اللهم عجل لولیک الفرج
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی