روز های من - MY DIARY

اگه کسی می دونه و میتونه کمکی کنه لطفا بگه؟!

شنبه, ۷ ارديبهشت ۱۳۹۲، ۰۷:۵۸ ق.ظ

سلام مجدد

چند وقتی ه که توی اینترنت و وبلاگها زیاد درمورد "اردوهای جهادی" می خونم  ،خیلی علاقه مند شدم بدونم الان که دیگه دانشجو نیستم چطور می تونم در این اردوها شرکت کنم؟!

متاسفانه تو دوران دانشجویی م چندبار فرصتش پیش اومد اما بنده از دست دادمشون.

اگه کسی میدونه چطور می تونم در این اردو شرکت کنم ، زحمت بکشه من رو با خبر کنه! اجرش انشاالله پیش خدا محفوظ می مونه. 

یا امام رضا (ع)

  • زندگی شیرین است با حضور آقا

نظرات  (۶)

سلام

بازهم مثل همیشه ممنون از لطفتون...

پاسخ:
سلام علیکم
یا حق بزرگوار
سلام
ولادت حضرت زهرا (س) و روز مادر بر شما مبارکباد[گل]
پاسخ:
سلام برادر خوبم آقا احسان عزیز
متشکرم
این عید بر شما هم مبارک باشه انشاالله
سلام به وبلاگ زیر مراجعه کنید در قسمت دیگر پایگاهها سایت هایی هست که امیدوارم کمکتون کنه 
پاسخ:
سلام علیکم
خوش آمدید "بانوی صبور" محترم
بزرگوار، از راهنمایی تون تشکر می کنم
انشاالله بتونم  استفاده کنم،
اجرتون محفوظ
وبلاگ مفیدی دارید همسایه؛ علی الخصوص بخش "داستان های شهدا"
باز هم سپاس
یا علی (ع)
پاسخ:
سلام
متشکرم،اما باز نمیشه.
یا علی ع

از لینک های این وبلاگ میتونید استفاده کنید.

http://jahadgar128.blogfa.com/

پاسخ:
سلام علیکم
متشکر از لطفتون ،اما این وبلاگ باز نمی شود.شاید آدرس رو اشتباه تایپ کردید.
در هر صورت برای تلاش در جهت کمک به بنده سپاسگزارم.
در پناه ایزد منان موفق و سربلند و کامیاب باشید

آدرس درسته

دوباره امتحان کنید.

پاسخ:
سلام
ممنون ،بدون http وارد شد.

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی