روز های من - MY DIARY

بازگشت برادر خوبم ،آقا قام سوار

يكشنبه, ۴ فروردين ۱۳۹۲، ۰۹:۱۰ ب.ظ

بسم الله

سلام

خیلی وقت بود از آقای قیژ سوار و قام سوار خبری نبود.

امروز  دیدم میگه: اللهم رُدَّ کلَّ غریب و دعا میکنه برای همه ی مسافرا که سلامت به مقصد برسن و سلامت برگردن پیش عزیزان شون.

آقای قام سوار میگفت :حتما فاصله با ماشین جلویی رو رعایت کنین.دقت کنین که اگه تازه بارون گرفته زمین حسابی لیز میشه حتی لیزتر از وقتی که برف رو زمین نشسته یا مدت زیادی هست که بارون میاد، پس باید فاصله طولی(فاصله با ماشین جلویی) رو کمی بیشتر کنیم.

می گفت اصلا بهتره طوری رانندگی کنیم که انگار ترمز نداریم.

فکر که کردم دیدم درسته حرفش؛ وقتی فکر کنی ترمز نداری پس فاصله با ماشین جلویی رو بیشتر میکنی و از پدال گاز هم بهتر استفاده می کنیم و با سرعتی میریم که مطمئن هستیم مشکلی پیش نخواهد اومد.آره خب وقتی روی ترمز حساب ویژه ای باز کنیم یه کم تندتر میریم و بعدشم استرس برای داشتن سرعت عمل سریع و تمرکز فوق العاده ، تمام انرژی ای که قرار بود تو مقصد خرج کنیم باید تو ماشین حیف و میل بشه.


خیلی اصرار داشت که آقاجان رانندگی آدم رو خسته میکنه.........خیلی عالیه که هر چند وقت یک بار یه جای مناسب ماشین رو پارک کنیم و بریم یه قدمی بزنیم و اگه تونستیم یه آبی به سر و رو مون بزنیم. می گفت ما که داریم میریم سفر ....خوبه از مناظر بین راه هم استفاده کنیم ؛همه ی سفر فقط خود مقصد نیست...!

از زندگی تون لذت ببرین دوستان


  • زندگی شیرین است با حضور آقا

نظرات  (۱۳)

فرا رسیدن ایام حزن واندوه شهادت مادر سادات

گل یاس علی (ع)عشق حسنین و زینبین

دخت رسول آیینه ها بر همه شما عزیزان تسلیت باد

در این ایام ملتمس دعای شما دوستان نازنینم هستم

یازهرا(س)

پاسخ:
سلام
محتاج دعا
یا حضرت فاطمه (س)
باسلام
وب سایت بسیار پرمحتوایی دارید.
ممنونم که از وب من بازدید کردید.
پاسخ:
سلام علیک
خوش اومدید
لطف دارید
باز هم به روزهای من تشریف بیارید.
در پناه حق
سلام اول از حضور و نظر گرمتون تشکر میکنم و باید بگم به نکات خوبی اشاره کردید.بااینکه همه این مسائل رو می دونن ولی بیان کردنش لازمه.ممنون
پاسخ:
سلام علیک
خواهش می کنم
موفق باشید

سلام برادرم
معلمی پیشه ایست که عاشقانه دوستش دارم اما تا فرزانگی راه بسیار است و من همچنان اول راهم
بسیار متشکرم از وبلاگی که معرفی کردید رفتم وسر زدم و استفاده بردم
راستش یک اتفاق جالب که در کبوترانه می افته اینکه نقش مربیان در حال تغییر میباشد یعنی روزی غرفه نقاشی وروزهای دیگر غرفه بازی و جایزه وفیلم و  قصه و متصدی ورود وخروج کودکان میباشند
کبوترانه عنایتی بود از سوی سلطان وزیباترین تجربه زندگیم که حاضر نیستم با هیچ چیزی عوض کنم

باز هم از توجه وعنایتون صمیمانه متشکرم
دلتان به رنگ آسمان آبی باد

پاسخ:

سلام علیک

ممنون

پیروز و سرفراز باشید

شاید آنروز که سهراب نوشت:
تا شقایق هست زندگی باید کرد...
خبری از دل پر درد گل یاس نداشت،

باید اینطور نوشت: هر گلی هم باشد، چه شقایق چه گل پیچک و یاس

تا نیاید مهدی (عج) زندگی دشوار است...

سلام

با کلی مطلب جالب آپم
پاسخ:

سلام

ممنون

سرخواهم زد و استفاده خواهم کرد

[گل]


زندگانی برگ بودن در مسیر باد نیست

امتحان ریشه هاست

ریشه ای هرگز اسیر باد نیست

زندگانی پیچک است

انتهایش میرسد پیش خدا

باید آن را سبز داشت

باید آن را آب داد


[گل]

پاسخ:
ممنون
;-) چسبید
پاسخ:

سلام علیکم

خدا رو شکر.

خوش آمدید.

وبگاه جالب و قابل تاملی دارید...

یا حق

 

  • از طرف پدری مهربان
  • با سلام و خسته نباشید
    سال نوتون مبارک
    با کمال احترام از شما دعوت می شود در ختم قرآن که  از 1اردیبهشت شروع می شه شرکت فرمایید
    اگه تمایل به شرکت دارید سریع اعلام نمایید تا فرم را ارسال کنم
    هر روز توسط هر فرد حداقل 1 حزب خوانده می شود و اعضاحداکثر 120 نفر هستند و در پایان هر روز قرآن یک دور می شود
    هر فرد بعد از 120 روز قرآن را یک دور کامل می کند
    علاوه بر ثواب ختم گروهی قرآن در هر روز در پایان 120 روز ختم فردی کرده
    لطفا به دوستان و خانواده خود نیز بگویید تا سریع اعضا جور شوند
    اگر مایلید یا اطرافیان مایل بودیند میل بزنید و تعداد حزب های خواسته شده را بگویید
    به دلیل پیش نیامدن سوء تفاهم : من از طرف و با همکاری و حمایت نویسنده پدر مهربان هستم بنابراین در مورد طرح فقط میل بزنید
     منتظرم حضور سبزتون هستم
    Mahdi_Zahra133@yahoo.com
    پاسخ:

    سلام

    متشکرم به همچنین

    طرح خوبیه

    و من الله توفیق

    ممنون خبرم کردین

    فاطمیه ماه گل افشردن است

    فتح باب تازیانه خوردن است

    کاش از قلبم به قلبش راه داشت

    کاش زهرا هم زیارتگاه داشت
    پاسخ:

    ممنون

    یازهرا (س)

  • با چتری از باران دلتنگی
  • سلام بسیار سپاس گزارم بابت پاسخ سوالاتم.مایه افتخار من است که خواننده وبلاگم باشید.

     لااقل شما سوالات بنده رو خوندید وجواب دادید اخر هیشکی جواب اینها رو نداد...!

     

    جواب پست بعدی انشالله اگر عمری بود.الان متاسفانه  وقت کافی ندارم .

    التماس دعا

    پاسخ:

    سلام علیکم

    یا حق

    راس ساعت دلتنگی پنجره ی چشمانم را گشودم تا نظاره گر طلوع عشق باشم ،

     

    سلام آپم ومنتظر حضور هماره سبزتون

    پاسخ:

    سلام علیکم

    بله انشاالله خدمت می رسم

    سلام
    ممنون بابت توصیه هاتون
    التماس دعای فرج
    یا حق
    پاسخ:
    سلام علیکم
    خواهش می کنم خواهر محترم،
    امیدوارم زندگی رو زندگی کنین.
    یا حق
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی