روز های من - MY DIARY

راحت طلب نباشیم!

چهارشنبه, ۲۳ اسفند ۱۳۹۱، ۱۲:۱۸ ب.ظ

تا حالا فکر کردیم چرا خدا بیشترین ثواب ها رو به سخت ترین کارها میده؟!

چرا ؟!

تا زحمت و رنج نباشه ، خوبی و ثواب و خیر   معنا پیدا نمیکنه!!
یا امام سجاد(ع)
  • زندگی شیرین است با حضور آقا

نظرات  (۶)

  • جودی...E .P. Association

  • سلام؛
    شب شما هم بخیر!
    شما لطف دارین..
    ممنونم...
    امیدوارم همه ی ما بتونیم حتی برای یکم هم که شده، از محیط زیست حفاظت کنیم!

    مرسی که به انجمنمون سر زدید.
    موفق باشید...
    پاسخ:
    سلام علیک
    انشاالله ...
    به همچنین
  • دریـــا ... !
  • دریـــا : [گل] سلام، خدا قوت، صبح شما بخیر ...


    کامنت شما به ادامه مطلب انتقال یافت
    پاسخ:
    سلام علیک
    موید و سرفراز باشید.

    خدایا خیلی ها دلم رو شکستن
    خیلی ازشون دلم گرفته
    بیا امشب بریم سراغشون
    من نشونت میدمشون
    تو
    ببخششون....

    پاسخ:
    سلام علیکم
    چه دعای خوبی...

    ببین مرا....

    دستم بند نمیشود....هیچ جا

    جزبه دامنت ....

    خدا..

    پاسخ:
    بنده همان به که ز بندگان رها شود...

  • ☂بآ چــــــتری از باران ودلتنگی☂
  • سلام پیشاپیش عیدتون رو تبریک عرض می کنم.

     

    ارزویی که برای عید سالی با برکت وبی غصه-همراه ظهور اقا امام زمان-

    میکنم..

    بامطلبی در این باب بروزم.خوندنش خالی از لطف نیست انشا الله که خالی از حکمت نباشه.

    پاسخ:
    سلام علیک
    متشکرم
    بنده هم برای شما و خانواده محترمتون ،سالی پر از برکت توام با سلامتی از خداوند تمنا دارم

     سال تحویل مشهدالرضا دعاگوتون خواهم بود

    حلالم کنید

    التماس دعای فرج

    یا حق

    پاسخ:
    سلام
    حلال هستین، بنده رو هم حلال بفرمایین
    متشکرم
    یا امام رضا(ع)
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی