روز های من - MY DIARY

بسم الله النور و هو نور علی نور
سلام علیک ، همسایه محترم، خواهر گرامی
کم سعادت بودم مدتی مدید و به ندرت می تونستم به وبلاگ همسایه های خوبم چون شما سر بزنم
ماشاالله چه پست های (به قول خودتون حرف های شماره بندی شده...!) پر محتوایی...
با اینکه خیلی سرم شلوغه و اومدم فقط بگم منظورم از "آقا"، امام زمان (عج) هستن ...به خودم اومدم دیدم چند تا پست آخرتون رو خوندم.
الحمدلله
حرف آخر تون واقعا سوال و جواب جالبی بود و آموزنده.
و گفتین "آقا" رو ملموس تر توضیح بدم...
بله حتما
اول از نکته سنجی تون تشکر میکنم
بنده آدم خیلی فراموشکاری هستم
سعی میکنم اگه قراره چیزی فراموشم نشه-- که بازم میشه-- حسابی تو  زندگیم تکرارش کنم
خب توی نمازها و بعدشون دعا برای سلامتی و فرج و بودن در زمره ی اصحاب او
همونطور که گفتین اگه اتفاق خوبی رخ داد ،تشکر از خدا و ولی او که همون امام زمان(عج) هستن و اگه اتفاق به ظاهر ناخوشایندی رخ داد برای صبر و البته تشکر از بابت اینکه شدید تر و سخت تر هم می توانست باشه که نشد خدارو شکر.
صلوات در طول روز در مواقع مختلف و با "عجل فرجهم"
درکل از خدا می خوام که همه اوقاتم رو با ایشون و به یاد او و با حضور او سپری کنم انشاالله.
اگه دقت کنین عنوان و امضای وبلاگ در سایت های دیگه "زندگی شیرین است با حضور آقا" هست نه ظهور!
خیلی از دوستان رو میبینیم خیلی دعای فرج میکنن اما انگار تا امام ظهور نکنن همه باید ناراحت باشن و هر جمعه غصه بخورن...!
من هدفم این بود که شاید تلنگری بشم برای دوستان تا از "حضور آقا" استفاده بیشتری بکنیم تا از "ظهور آقا".(چه بسا عمر ،قد نداد)
موفق و موید باشید
زندگی تان سرشار از بالندگی
یا حق

  • زندگی شیرین است با حضور آقا

نظرات  (۳)

سلام

تا حضور آقا را باورنکنیم . تابودنشون روحس نکنیم

زندگی همچنان تلخ میگذرد ام هر زمان به این باور رسیدیم

که هر روز مان با دعای خیر آقا ست که سپری میشود..

آن وقت است که باید بگوییم زندگی شیرین است با حضور آقا

انشا الله....

پاسخ:
سلام انشاالله

پشت کدام خط عابر پیاده
به انتظار ایستاده ای که چراغ عبورت
سبز نمی شود؟
سرک می کشم
و می شمرم

تمام ثانیه ها یی را که از تو دور مانده ام

من به آمدنت یقین دارم...

 

 

 

خیلی زیبا نوشته بودید همسنگر نه ففقط این پست که همه پست هاتون خی بنده حقیر مدت طولانی سعادت حضور روندارم وبی بهره موندم واقعا عالی بود دست به قلمتون مستدام موفق وموید باشید التمس دعای شهادت یا حق

پاسخ:
سلام علیک
متشکرم
خوشحالم که بنده حقیر رو همسنگر خودتون می دونید.
یا حق
زیبا بود
ممنون از حضور گرمتون
یا حق
پاسخ:
سلام
گوارای روح آسمونی تون اخوی
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی