روز های من - MY DIARY

سلام سلام سلام
بیایید شادی هایمان را با هم تقسیم کنیم.
حدیثش خاطرم نیست . اما مضمونش اینه: وقتی دختر خانمی به عقد پسری در میاد تمام ملائک و آسمانیان اون وقت شادی می کنن!

خدا می دونه من خبر عروسی میشنوم چقدر خوشحال میشم. انگار ...
انشاالله هفته بعد عروسی یکی از دختر عمو هام هستش. وای من جای اونا تو پوست خودم نمیگنجم....

جمعه رفتیم خونه جدیدشون رو هم دیدیم ...چی بگم ؟!!!؟ ماشاالله
داماد به نظر فرد فهیم و موجهی میومد. باهاش خیلی دوس شدم.با اینکه باید یه 5 -8 سالی از من بزرگتر باشه.
اما خیلی بهش نزدیک شدم (انشاالله). آخرشم بهش گفتم :آقا فلانی !حواست به این دختر عمو ما باشه ها...! اونم چشم  و گفت.
پدر بنده هم حسابی اون شب، جو مراسم رو تلطیف کردن . یه 2-3 باری همه رو خندوندن!(جای تشکر و قدر دانی داره...از همین جا میگم بنده مخلص پدر و مادر خوبم هستم انشاالله بتونم فرزند خوبی براشون باشم)
داشتم میگفتم...ماشاالله ...هان؟!!
آره خوب وسایلشون به نظر جور میوومد...دِ آخه اینطوری که نمیشه  ... پس بقیه برا پا تختی و ...چی بهشون کادو بدن؟؟؟!!!!!
نمیدونم اما من اولا خیلی خوشحال شدم ...پیش خودم گفتم خیلی خوبه آدم وضعش خوب باشه هم مراسم خوبی بگیره و حسابی اطعام بده و هم اول زندگی ،جای خوبی رو برا اسکان بگیره و هم لوازم رو جور کنه....
نمیدونم حتما دست آقا داماد و عمو جانم بازه....( امیدوارم اینطوری باشه...و یه وقت برا حرف مردم نباشه و اینا با کلی قرض و وام و ... تهیه شده باشن )
من خودم دارم تا حداکثر سعی ام کار میکنم...آخه قبل از فارغ التحصیلی پشتوانه ی مالی ای برای خودم نساختم.حالا دارم شب و روز کار میکنم تا خدا هم انشاالله مدد کنه بتونم ... .آره دیگه مسئولیت سنگین همسرداری آسمونی رو به دوش بگیرم...
من خودم از خدا می خواستم و بازم میخوام همسری بهم عطا کنه از جنس نور و پاکی و سادگی و صداقت ....(فک کنم خیلی وقته میخوام شاید بیش از 5 سال... از وقتی که...)
این قدری که همیشه برای داشتنش به خودم ببالم...اینقدری که هر کاری که به وسیله ی خانواده ام انجام میگیره...خدای مهربون یه ندا به اهل آسمانها بده بگه بچه ها یه نگاه به این بنده ها بندازین...!فتبارک الله و احسن الخالقین....
این میشه مصداق آیه "ربنا هب لنا من ازواجنا و ذریاتنا قرة اعین و اجعلنا للمتقین اماما"...............
آره خواسته ی بزرگی یه.!میدونم....اما خدا با اون فضل و کرم...حتما میتونم چنین درخواستی ازش داشته باشم.
خدایا دربست چاکرتم.

انشاالله همه نو عروس و داماد ها ...موفق و سعادتمند  باشن و عاقبت به خیر بشن ...انشاالله خدا بهترین شریک زندگی رو بهشون عطا کنه و تا ابد خوشبخت و شاد باشن
انشاالله دختر عمو ی من هم در سایه ی رحمت الهی و نظر حضرت مهدی (عج) خوشبخت بشه
همینطور دوست خوبم "آشنا"
یا حق
  • زندگی شیرین است با حضور آقا

نظرات  (۱۲)

سلام وعرض ادب خدمت شما عزیز بزرگوار

 

بسیار زیبا توصیف کردید  با خوندنش مخاطب به وجد میاد

امیدوارم همه جوونهای ایران عزیزم  خوشبخت وسعادتمند ودر پناه زیباترین خالق قشنگترین زندگی رو شروع کنند و عشقی آتشین و خالی از تکرار نصیبشون بشه و هر روز که میگذره عاطفه ومهرشون نسبت به هم گسترده تر بشه الهی آمین در ضمن از خالق مهربان میخواهم  دعایتان را به زیباترین شکل به ناز اجابتش رساند

 

سپاس ودرودی بیکران

پاسخ:
سلام علیکم
انشاالله برای همه منجمله شما خانم معلم خوش فکر.
دعا تون زیبا بود منم همون رو به شما عرض میکنم:
"از خالق مهربان میخواهم  دعایتان را به زیباترین شکل به ناز اجابتش رساند"

لطف دارین
حق نگهدارتون

سلام

انشالله همیشه شادیتون برقرارباشه منتظربودیم بعد ماه صفر خبرازدواج

خودتون رابشنویم

یا حق

پاسخ:
سلام علیکم
متشکرم به همچنین برای شما و خانواده محترم تون

چرا منتظر بودین؟
مگه قرار بود خبری بشه؟
هر وقت خدا خواست چشم ...
انشاالله خبرش رو هم میزنیم .
موید باشین
یا حق
ان شاءالله مقدمات ازدواج همه جوونا فراهم بشه...

عروسی دختر عموی گرامی هم مبارک .
پاسخ:
سلام علیک
انشاالله به بهترین وجه ممکن...

از جانب ایشون تشکر میکنم
انشاالله برای شما
در پناه حق
مبارک باشه ایشالله
ایشالله یه همسر خوب و مهربون هم قسمت شما می شه وقتی از خدا خواستین مطمئن باشین خوبش قسمتتون می شه
پاسخ:
سلام
از جانب ایشون تشکر میکنم
ممنون
بله ،حرفتون رو قبول دارم و ایمان دارم بهش!خانم دکتر.
انشاالله نصیب همه منجمله شما و خواهر گرامی تون هم بشه.

یا حق


  • ✿ لا یعرفه احد ،فقط الله یعرف!✿
  • با عرض سلام واحترام
    خاطرم هست که ثواب وخواص گریه بر سیدالشهدا را کاملتر از متن پست وبلاگ اخیرم بگویم.لکن وقت کافی ندارم تایپش کنم اگر صلاح بدانید به موقعش به شما بگویم تا مشترک در وبلاگمان قرار دهیم.متشکرم.


    پاسخ:
    سلام
    و عرض ادب متقابل
    بله ، ممنون میشم در اختیار بنده هم قرار بدین.برای مناسبت خاصی در نظر دارین؟
    موفق باشین

    خدا گفت : زمین سردش است . چه کسی می تواند زمین را گرم کند ؟

    لیلی گفت : من !!!

    خدا شعله ای به او داد . لیلی شعله را توی سینه اش گذاشت .

    سینه اش آتش گرفت . خدا لبخند زد . لیلی هم .

     

    سلام و عرض ادب
    با جــنـجـالـی تـریـن پـسـت وبـلاگـم در خـدمـت شمـا هـسـتــم


    رازپشت پرده ی پرندگان خشمگین برملا شد !
    منتظر حضور گرمتون هستم
    یاعلی .

    پاسخ:
    سلام علیک
    متقابلا عرض ادب و احترام دارم
     متشکرم
    خدمت رسیدم.
  • دریـــا ... !
  • دریـــا : [گل]سلام خدا قوت ...

    قسمت چهارم مطلب جدید همراه یه نکته مهم روی وب قرار گرفت

    سلام

    ممنون از پیامهاتون،ازنوشته های قبلیتون اینطوربرداشت کردم

    که انشاا..بعد ماه صفر اتفاقات خیری قراره براتون بیفته

    البته هرچه خواست خداست خیره

    درپناه حق

  • لا یعرف احد فقط الله یعرف!
  •   salam .bale !

    be vebam aghe mishe sar beznin shaiad shoma dalilesh ro bedoonin!

    پاسخ:
    سلام علیک
    بله انشاالله.
  • دریـــا ... !
  • دریـــا :  سلام خدا قوت ...

    قسمت ششم مطلب جدید روی وب قرار گرفت
    پاسخ:
    سلام علیک
    سلامت باشید
    خدمت خواهم رسید...

    خورشید، محمد است و صادق ماه است

    با مقدم خورشید، قمر همراه است

    یعنی که ولادت امام صادق (ع)

    در روز ولادت رسول الله (ص) است


    سلام ودرود
    عیدتان پر از لبخند وشادی باد

    [گل][گل]
    [گل]

     

    پاسخ:
    سلام علیکم
    خیلی متشکرم.
    به همچنین انشاالله همه روزتون عید باشه و اعیادتون شاد و پرشور...

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی