روز های من - MY DIARY

" می خوای فاطمه جان،....؟....پس....! "

يكشنبه, ۲۴ دی ۱۳۹۱، ۰۲:۲۷ ب.ظ

بسم الله

زندگی شیرین است.....نه؟!

سلام بر همگی

حلول ماه ربیع الاول بر شما مبارک

اللهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم.


شیعه ما در حقیقت پیرو امر خداست ****گر نباشد پیرو امر خدا از ما جداست
بهر ما جز راه حق راه دیگر در پیش نیست ****هر که باشد شیعه ی ما در دلش ‍ تشویش نیست


خب قول این پست رو از قبل داده بودم؛

(مضمون رو سعی میکنم بدون اشتباه برسونم اما الفاظ ممکنه اونی نباشن که واقعا بوده... ائمه بزرگوار ببخشن)


پیامبر عزیزمون حضرت محمد (ص) میرن خونه ی دخترشون فاطمه (س). میبینن خانم فاطمه (س) یه غذای ساده درست کردن و دادن به بچه ها  و زود رفتن که بخوابن. پیامبر (ص) می فرمایند  برای خواب زود نیست دخترم؟

فاطمه(س) می فرمایند پدر جان خسته هستم،زود میخوابم تا فردا بتونم به موقع برای ادای نماز و عبادت بیدار شم.

پیامبر(س) می فرمایند خب  زود بخواب اما فاطمه جان! میخوای....


- فاطمه جان ! می خوای از وقتی میخوابی تا وقتی که از خواب دوباره بلند بشی ،فرشته ها همه اش رو ثواب عبادت بنویسن؟


جواب میدن بله پدرجان. پیامبر(ص) می فرمایند

پس با وضو بخواب.


- فاطمه جان ! می خوای هر شب یه ختم قرآن کنی؟


جواب میدن بله پدرجان. پیامبر(ص) می فرمایند

پس  3 بار سوره توحید(قل هول الله...) رو بخون.


- فاطمه جان ! می خوای ثواب یه حج عمره داشته باشی؟


جواب میدن بله پدرجان. پیامبر(ص) می فرمایند

پس تسبیحات اربعه رو  بخون (سبحان الله و الحمدلله و لا اله الا الله و الله اکبر<<<=== تسبیحات اربعه)


- فاطمه جان !ما چه زود اموات مون رو فراموش می کنیم...!میدونی اگه براشون دعا کنیم ،اونا هم برای ما دعا میکنن.میخوای بدونی چطور همشون رو دعا کنی؟


جواب میدن بله پدرجان. پیامبر(ص) می فرمایند

پس بخون " اَلّلهُمَّ اَغــفِر لِلمُؤمِنینَ وَ المُؤمِناتِ وَ المُسلِمینَ وَ المُسلِماتِ "

(بازم بود اما من فعلا دقیق خاطرم نیست،تو اینترنت هم نتونستم پیدا کنم اگه پیدا کردم خدمتتون عرضه خواهم داشت)

یا حق

موفق و سعادتمند باشین

نظرات  (۹)

  • لا یعرف احد فقط الله یعرف!
  • بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است

    *** ****** ** ***** ********* ** **** *******

    وخواندن سوره ی مبارکه تکاثر هم باعث کاهش فشار قبر میشه

    پاسخ:
    زندگی شیرین است با حضور آقا :
    من در این وبلاگ نمیتونم نظر شما دوستان رو اصلاح کنم..
    بخشی از این نظر که حذف شد یک دعا بود که خودم آشنایی نداشتم باهاش و نظر دهنده بعدا در نظر دیگری اعلام کردن دعا رو اشتباه نوشتن. بنده هم حذف کردم که دیگران دچار اشتباه نشن

    سلام داداش.خیلی خوشحالم کردی که بهم سر زدی.مطالب وب شما هم عالی هستن.خدا خیرت بده
    پاسخ:
    سلام
    ممنون
    پاینده باشی
    خدایا؛

    تو را به مناسبتهای عزیز این ماه گرامی قسم می‌دهیم؛

    این ماه را بر تمام شیعیان جهان، مبارک و پر خیر و برکت قرار بده،

    و در ظهور ارباب و مولای ما؛ امام زمان(عج) تعجیل بفرما،

    و به ما توفیق بهره بردن از فضایل این ماه عنایت فرما،

    و تمام مریضها را به حرمت این ماه شفا بده،

    و مشکلات و گرفتاری تمام شیعیان را برطرف بفرما.

    آمین یاربّ العالمین.
    پاسخ:
    سلام
    خواهر گرامی،"یه جوون"
    بله ؛آمین یاربّ العالمین.

    خوش آمدین
    دوباره وبلاگ بنده رو منوّر فرمودین!
    ببینم بالاخره قاضی شدین یا وکیل؟
    تغییرات وبلاگتون رو هم تبریک میگم.
    شاد و سعادتمند باشین
    در پناه ایزد منان

  • لا یعرف احد فقط الله یعرف!
  • سلام ببخشید مثل اینکه اشتباه شده نظر بالا رو عرض میکنم صحیحش این هست...

    اللهم لعن جبت والطاغوت

    امام سجاد می فرمایند هر کسی که این ذکر را در هنگام خواب بخواند باعث امرزیده شدن بسیاری از گناهانش میشود.

    متشکرم از جوابتون!

    پاسخ:
    سلام
    ممنون
    خانم همسایه
    فکر کنم املای صحیحش این باشه:
    اللهم العن الجبت و الطاغوت
    (((((چون اللهم فاعل هست و العن فعل امر از باب لعن به معنی لعنت کردن و الجبت و الطاغوت مفعول خواهند بود و چون واو  واو عطف هست پس باید جبت هم مثل الطاغوت ، ال بگیرد)))))
    بنده از صحت و سقم این عبارت بی اطلاعم و معنیش هم نمیدونم.
    اگه ممکنه معنی این عبارت رو یا مرجعی به بنده معرفی بنمایین!
    یا حق
  • جوان عاشق
  • سلام
    اومدم یاداوری کنم که هررزو آپم!!!

    یا علی
    پاسخ:
    سلام
    بله ممنون
  • دریـــا ... !
  • دریــــا : [گل] دریـــا بروز... !
  • ✿ لا یعرفه احد ،فقط الله یعرف!✿
  • اللًهم العنِ الٌجِبتَ والطاغوتَ

    امام سجاد می فرمایند:" هر کسی که این ذکر را در هنگام خواب بخواند باعث امرزیده شدن بسیاری(خیلی خیلی زیاد) از گناهانش میشود".

    خدایا ابوبکر وعمر را لعنت کن.
    الٌجِبتَ====>ابوبکر
    الطاغوتَ===>عمر بن الخطاب
    پاسخ:
    سلام علیکم
    ممنون از توضیح تون.
    از اون موقع ،من هنوز نتونستم منبعی برای این عبارت پیدا کنم(با اینکه پوستر های زیادی از اون تو نت هست...).اگه شما خواهر گرامی منبعش رو هم در اختیار دارین،متشکر میشم به من اطلاع بدین.

    موفق و موید باشین.

  • لا یعرف احد فقط الله یعرف!
  • با سلام از سایتی یا وبلاگی برداشت نکردم از عالمی(!) پرسیدم...!

    کتابش رو ذکر می کنم بعد از پرسش.

    پاسخ:
    سلام
    متشکرم.
  • لا یعرف احد فقط الله یعرف!
  • ایت الله محمودی رو میشناسید؟!

    ایشون نقل کردند.

    از طریق جستجوی گوگل منبع رو میشه پیدا کرد.

     

    پاسخ:
    خیر...توفیق نداشتم.
    متشکرم.
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی