روز های من - MY DIARY

عرض تسلیت به آقا امام زمان و شما محبان ....

پنجشنبه, ۲۱ دی ۱۳۹۱، ۰۳:۳۶ ب.ظ

سلام

به همگی

این روزا من بعد از مدتها تونستم یعنی قسمتم شده اومدم به دیدن مادر بزرگ و پدر بزرگم.

جای همه تون خالی یه ...

یه عالمه بارون .........

خیلی رویایی یه اینجا هوا....

برای همه تون آرزو میکنم سلامت و سعادتمند باشین.

راستی ممکنه نتونم اینجا پست بذارم

بنابراین پیشاپیش رحلت پیامبر (ص) و  شهادت امام حسن مجتبی(ع) و امام رضا (ع) رو تسلیت میگم.

امیدوارم بتونیم رهرو خوبی برای این بزرگان باشیم.

همه تون رو به خدای عز و جل می سپارم.

  • زندگی شیرین است با حضور آقا

نظرات  (۳)

آی کبوتــر که نشستی روی گنبد طلا
هر کجا پــر میزنی تو حــرم امام رضـا

من کبوتر بقیعــم با تو خیلی فرق دارم
جای گنبـد سرمو به روی خــاکا میذارم
خونه ی قشنگ تو کجا و این خونه کجا ؟؟
گنبــد طــلا کجا قبرای ویروونه کـــجا ؟؟
اونجا هـــر کـــی میپره طایــر افلاکـــی میشه
اینجا هر کی میپره بال و پرش خاکی میشه
اونجـــا خادمــــا با زایــــر آقــــا مهــــربونن
اینجـــا زایـــرا رو از کنـــار قبـــرا میــــرونن
تو که هر شب میسوزه صد تا چراغ دورو برت
به امام رضـــا بگو غریـــب تویی یا مـــادرت ؟


ایام سوگواری بر شما دوست گرامی تسلیت با د..
نائب الزیاره شما در مشهد عشق
مسافر[گل]

پاسخ:
سلام
به همچنین ، بنده هم تسلیت عرض میکنم
خیلی خیلی التاس دعا دارم
ممنون
پیشاپیش زیارت قبول..
  • مامان نی نی
  • سلام

    اعظم الله اجورکم و اجورنا

    پاسخ:
    سلام علیک
    خیلی وقته وبلاگم کم سعادت بود و از حضور شما بی بهره...
    موفق و سربلند باشید.
    به همچنین
    انشاالله خداوند اجر و مزد شما رو هم چند برابر بده.
    یا حق
    آجرک الله یا صاحب الزمان...


    خوش بحال اونایی که به مجالس خوب دسترسی دارن... ما که کیلومترها از پایتخت دوریم و فقط میخوانیم چیزهایی را ...
    من آرزوم بود تو مراسم تشیع جنازه آیت الله مجتبی تهرانی شرکت کنم اما افسوس ....

    ما از همه چی محرومیم ...
    یه یادگاری تقدیم به شما:

    تو می تونی بهترین بنده خدا باشی اگه بخوای

    اولا سعی کن گناه نکنی
    دوما به معنویات بها بده
    اگر هم گناه کردی بدون خدا خیلی خیلی بزرگه و می بخشدت.
    خدانگهدار.التماس دعا
    پاسخ:
    سلام علیک
    به همچنین
    خوش آمدین
    خواهر گرامی، خان "اسماء"
    متشکرم از یادگاری تون،مفید بود.
    -------------------
    شاید حق باشما باشه
    اما پایتخت چنین آش دهان سوزی هم نیست...
    این طور هم نیست...
    شما خیلی چیزا دارین که شاید ما ازشون کم بهره باشیم یا بی بهره...
    قدر مواهب خودتون رو خوب بدونین... بیشتر از همیشه
    یا حق

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی