روز های من - MY DIARY

یادم بمونه

دوشنبه, ۱۸ دی ۱۳۹۱، ۰۹:۴۱ ب.ظ

سلام این پست به درد شما الان نمیخوره

هیچ ارزشی هم نداره جز یادآوری برای من

و مزده به طالبین دریای معرفت...

بنا به پیشنهاد یکی از همسایه ها انشاالله نتایج یه جلسه دیگه از حرفای آقای ارزیده رو در باب "مقدمات حسد و راه علاج این بیماری "

میذارم

و یه پست دیگه  با عنوان " می خوای فاطمه جان،....؟....پس....! "

انشاالله به زودی .........

یا حق

  • زندگی شیرین است با حضور آقا

نظرات  (۲)

اتفاقا این پست "مقدمات حسد و راه علاج این بیماری" خیلی مفید میتونه باشه. شدیدا منتظرشم

پاسخ:
سلام
"1" محترم
خوش آمدید
انشاالله به زودی با یه پست کوتاه ،قولم رو عملی میکنم
سلام علیکم!
خواهش می کنم!...
من با جستجو توی گوگل این لینک ها رو پیدا کردم. خیلی وقت پیش هم خواهرم یکیشون رو بهم معرفی کرد. خیلی ممنون که اینکار رو انجام دادین... و ممنون که به اون وب هم سر زدید...
در پناه حق
پاسخ:
سلام علیک
خیلی عالی...
خواهش میکنم
یا حق
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی