روز های من - MY DIARY

روشی برای دعا کردن برای همه

پنجشنبه, ۷ دی ۱۳۹۱، ۰۹:۴۴ ب.ظ

سلام دوستان خوب

امشب براتون یه نجوای خیلی دوست داشتنی آوردم.

این دعا رو پیشنماز یه مسجد در سجده ی آخر نماز خواندن، من هم علاقه مند شدم و براتون آماده کردم. البته ایشون برای خودشون میخووندن و از "اِنّی" به جای "اِنّا" و از "اَسئَلُکَ" به جای "نسئلک" استفاده میکردن.

اما خانم حضرت فاطمه (س) میگن موقع دعا کردن برای دیگران هم دعا کنین.

ببینم یادتونه اون شب رو که خانم(س) نماز میخووندن و یکی از فرزندانشون ازشون میپرسه چرا مادرجان، اول برا دیگران دعا کردین بعد برا خودمون.....؟؟

این شد که منم دیدم این تغییرات رو در دعا لحاظ کنم...

(شما هر جا خواستین بخونین اما من دوست دارم بعضی وقتا تو سجده آخر بخوونم...)


اَللّهُمَّ اِنّا نَسئَلُکَ الرّاحَةَ عِندَ المَوتِ وَ المَغفِرَةَ بَعدَ المَوتِ وَ العَفوَ عِندَ الحِسابِ




خدایا از تو  راحتی در هنگام مرگ و  مغفرت بعد از آن

و بخشش در هنگام حسابِ قیامت را طلب میکنم.



موفق باشین

در پناه ایزد منان

  • زندگی شیرین است با حضور آقا

نظرات  (۱۱)

خوشا به حال آنان که درکلاس انتظارحتی یک جمعه هم غیبت ندارند . . .

 

یا ابا صالح المهدی

 

خدا تنها روزنه ی امیدی است که هیچگاه بسته نمی شود...

تنها کسی است که با دهان بسته هم می توان صدایش کرد...

با پای شکسته هم می توان سراغش رفت...

تنها خریداریست که اجناس شکسته را بهتر می خرد...

تنها کسی است که وقتی همه رفتند، می ماند...

وقتی همه پشت کردند، آغوش می گشاید...

وقتی همه تنهایت گذاشتند ، محرمت می شود...

و تنها سلطانی است که دلش با بخشیدن آرام می گیرد، نه با تنبیه کردن...

 

 

سلام دوست عزیز ضمن تشکر از این مطلب بسیار با ارزشتون به خاطر حضور وتعریف خاطرات شنیدنی وزیباتون سپاسگذارم

امیدوارم همیشه شاد وسرافراز باشید دلی پر از رنگ خدا برایتان آرزو دارم

پاسخ:
سلام
ممنون
همچنین برای شما

ازغم هجر مکن ناله وفریاد که دوش

 

زده ام فالی وفریاد رسی میاید

 

 

یا اباصالح المهدی ادرکنی

پاسخ:
آمین
  • قطع و وصل
  • سلام

    ممنون از دعا، دعای زیبایی بود

    کامنتی که گذاشته بودید برای پست نیمه گمشده را با یه پست دیگه اشتباه گرفته بودم و پاسخ اشتباهی داده بودم که تصحیحش کردم

    پاسخ:
    سلام
    خواهش میکنم
    عیبی نداره
  • جوان عاشق
  • سلام.ممنون بابت دعای مفیدتون

    آپم
    آمین....

    دعای فوق العاده ای،
    التماس دعا یا حق
    پاسخ:
    سلام
    خوش اومدین...
    بله خیلی دوست داشتنی یه!
    محتاجم به دعای خیر دوستان
    یا رافع الدرجات

    ومن نمی فهمم...!

    وقتی به نماز می ایستم

    من ، تو را می خوانم… ؟!

    یا تو ، مرا می خوانی …. ؟!

    فقط کاش که عشق مان دو طرفه باشد . .


    سلام آپم [گل]

     

    پاسخ:
    سلام
    متشکر
    چشم میرسم خدمتتون
    سلام
    ممنونم بابت این دعا و حدیث قشنگ
    من هروقت دعا می کنم یاد این حدیث می افتم و اول همه رو دعا می کنم بعد خودم
    پاسخ:
    سلام
    خواهش میکنم
    خانم دکتر
    ماشاالله به شما
    یا حق
  • پروانه های محبت
  • سلام علیکم

    دستون درد نکنه...!

    انشا الله

    پاسخ:
    سلام
    خواهش میکنم

    آقا اجازه! این دو سه خط را خودت بخوان!
    قبل از هجوم سرزنش و حرف دیگران

    آقا اجازه! پشت به من کرده قلبتان
    دیگر نمی دهد به دلم روی خوش نشان!

    قصدم گلایه نیست، اجازه! نه به خدا!
    اصلا به این نوشته بگویید «داستان»

    من خسته ام از آتش و از خاک، از زمین
    از احتمال فاجعه، از آخرالزمان!

    آقا اجازه! سنگ شدم، مانده در کویر
    باران بیار و باز بباران از آسمان

    اهل بهشت یا که جهنم؟ خودت بگو!
    آقا اجازه! ما که نه در این و نه در آن!

    «یک پای در جهنم و یک پای در بهشت»
    یا زیر دستهای نجیب تو در امان!

    آقا اجازه!............................
    .......................................!

    باشد! صبور می شوم اما تو لااقل
    دستی برای من بده از دورها تکان...

    آقا اجازه! خسته‌ام از این همه فریب
    از های و هوی مردم این شهر نانجیب

    آقا اجازه! پنجره‌ها سنگ گشته‌اند
    دیوارهای سنگی از کوچه بی نصیب

    آقا اجازه! باز به من طعنه می‌زنند
    عاشق ندیده‌های پر از نفرت رقیب

    «شیرین»ی وجود مرا «تلخ» می‌کنند
    «فرهاد»های کینه پرست پر از فریب

    آقا اجازه! «گندم» و «حوا» بهانه بود
    «آدم» نمی‌شویم! بیا: ماجرای «سیب»!

    باشد! سکوت می‌کنم اما خودت ببین ... !
    آقا اجازه! منتظرند اینهمه غریب ....

    پاسخ:
    سلام
    ممنون
  • ابوالفضل بابای محمدرضا
  • آفرین امشب سایتتو بگم سربازهای سایبریم محافظت کنن چون خیلی کمک میکنه به آدم های مثل منو تو نترس ان شالله زودتر زن بدن بهت قبل از اینکه بمیری اگه خدایه نکرده هم شهید شدی یه حوری که قوری دستش باشه بده بهت .ما فدائیان اکبریم  جان به کفان اصغریم
    پاسخ:
    نیوومده ما رو شرمنده کردی ها.
    اینطوری نگو بقیه فکر میکنن ما کی هستیم
    که محافظ شخصی داریم....
    باشه نمی ترسم ولی دعا کن برام، بدون قوری هم قبول دارم اگه خدا بخواد.

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی