روز های من - MY DIARY

توجه توجه

سه شنبه, ۵ دی ۱۳۹۱، ۰۴:۱۰ ب.ظ

اول سلام

(سلام زیادیش هم خوبه!!!! عیبی نداره. )

بعد

میخواستم از تمام همسایه ها و دوستان که به وبلاگم سر میزنن ،

کمال تشکر رو کنم و همچنین از نظرات مفید و سازنده شون .


دوستان
تو پست های اول گفته بودم،خوبه برای تمام کارهامون برنامه داشته باشیم.
خب پیرو اون باید بگم؛
برنامه جدید وبلاگم رو اینجا میزنم؛

1- این وبلاگ انشاالله از این به بعد هر 2-3 روز یکبار آپدیت می شود.(اما به منزله ی این نیست که نظراتتون رو هم حتما 3 روز یه بار میخوونم.)
2- ممکنه کمتر به وبلاگ دوستان سر بزنم.( به این معنی که اگه هر بار به خیلی ها سر میزدم قبلا، حالا هر بار به یکی دوتا سر میزنم )
3- اگه وبلاگ بنده رو قابل دونستین و خواستین تبادل لینک کنیم خبرم کنین تا بررسی کنم.
4- ممکنه نظرات رو کوتاه تر بنویسم.پس حمل بر بی ادبی بنده نفرمایین.
5- اگه زحمت کشیدین و نظری دادین! فقط همینجا ذیل همون نظرتون ، جواب بنده آورده میشه(قبلا ممکن بود بیام تو وبلاگتون هم نظر بدم)



  • زندگی شیرین است با حضور آقا

نظرات  (۳)

سلام

با  درد دلی با خدا به نام (گذشته) بروزم خوشحال میشم سر بزنید

التماس دعا

یا حق

پاسخ:
سلام
حتما...
محتاج دعای خیر
در پناه ایزد منان
  • دختر لبخند فروش
  • سلام

    من آپ کردم بدو بیا

    پاسخ:
    سلام
    انشاالله میرسم خدمتتون

    کار ما یه خورده سخت شد!

    قبول دارین پیدا کردن مطالبتون خیلی سخته!

    پاسخ:
    چی؟
    نه منظورتون رو نفهمیدم/
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی