روز های من - MY DIARY

از فضل والدین ،مرا خیلی حاصل آمد! شما را چه طور

پنجشنبه, ۳۰ آذر ۱۳۹۱، ۰۹:۵۸ ق.ظ

سلام

خوبین؟؟انشاالله

خب مادر پدر عزیز!جانم به قربان والدینم.

یادتونه دست ما رو گرفتین !ماهم تاتی تاتی کردیم!بعد با کله خوردیم زمین! چندبار اینطور شد؟؟....

شما باید یادتون باشه!!! (ما بچه بودیم و نمیفهمیدیم شما که شمارش میکردین تعداد قدم هایی که هر دفعه قبل زمین خوردن برمیداشتیم،،، چرا یادتون نباشه...!)

خب همه ی آموزش ها اینطورین...مگه نه؟؟!!

اول باید چند بار با منِ ِتازه وارد ،همراه و همفکر بشی!باید بذاری زمین بخورم و به قول خانم همسایه (خانم "مسافر")مثل مادرِ ِ"ای کیو سان" وقتی خوردم زمین بذاری خودم بلند شم.(اما باید جلوی تو زمین بخورم ها!!! نه در غیبت همراهی تو!!!!!)

بعد از مدتی بری دورتر وایسی و بشمری و ببینی کودکی های من رو! ببینی چطور خودم راه رو طی میکنم! ببینی ودر صورت لزوم یکهو از بین هیاهوی مردم بیای بیرون و بگی :"فرزندم نه! مواظب خودت باش ! این اَخه! چون ...."    (و دلیل بدی ش رو بهم به زبون خودم بگی!)

یادته وقتی خوابم میومد روی پایت تکانم میدادی!و میخواندی آن نجوای همیشگی رو!مادر!

خوب یادمه !!آره تو خوب میدونستی که هر بار خوابیدن روی پای تو برای من کلاس درسی است بزرگ! که وسعتش بهشت زیر پای تو ست.

کلاس آموزش حفظ قرآن!آموزش احترام به پدر و تشکر از زحماتش وقتی میخواندی "بابا رفته..."! کلاس حدیث و روایت!کلاس انتقال دوستی و الفت! کلاس ریاضی وقتی که میخووندی"1 و 2 و 3 --1و 2و 3 با هم میریم به مدرسه"!

 و آخرش با اینکه میدونین خوب می توانم راه برم نمی گذاری هر جایی برم! (چون به من ایمان داری اما به بقیه نه!!)


آقا و خانمی که هنوز مادر و پدر نشدین یا که شدین!
منظورم از این پست با این همه کنایه و اشاره این بود :(من فرزند فرضی شما، حرف حسابم رو بشنو لطفا )
1- تو هر سنی نیاز به کمک تون دارم.
2- نظرات تو به من کمک میکنه بهتر انتخاب کنم و راحت تر به کمال برسم.
3-  بعد از اینکه یادم دادی،تنهام نذار! شاید اوایل ،نتونم ازش به خوبی استفاده کنم.
4-لازم نیست اجبار کنی!(من با محسوساتم بهتر می آموزم )
میتونی صداقت رو به من با حرفایی که به پدر(مادر) میزنی(مادر به پدر یا پدر به مادر)یاد بدی!
 و نماز اول وقت رو با شوق خودت وقتی صدای موذن رو میشنوی !وقتی برام چادر میخری!وقتی بهم میگی چادر چقدر بهم میاد!
و میتونی قرآن رو به من بیاموزی با تکرار طنین دلنوازش وقتی به جای موسیقی تو ماشین و توی خوونه از اون با مادرم لذت میبرید!
5- جلوم رو بگیر !و به فراخور سن و آموخته هام از محدودیت هایم بکاه!

امیدوارم بتونم پدر بشم و از این حرفام برای خودم و خانواده ام استفاده کنم!(اگرم خدا برام صلاح ندونست، خب به شما گفتم شاید به دردتون خورد!)(راضی ام به رضایت خداجونم!)



  • زندگی شیرین است با حضور آقا

حفظ قرآن

اجبار

اذان

آموزش فرزند

تربیت فرزند

ان شاالله

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی