روز های من - MY DIARY

حال من و کار من تو چند روز اخیر

دوشنبه, ۲۰ آذر ۱۳۹۱، ۰۴:۴۶ ب.ظ

سلام به همه

اللهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم.

این روزا خیلی سنگینم!نه اینکه پرخوری کرده باشم ها!نه!سنگین تر از قبلم!

یه جورایی می شه گفت اینقد کارها رو سرم ریخته اینقدر با مسائل مختلف روبه رو می شم! که شاید بگم دارم لِه میشم زیر سنگینی شون!

خدایا کمک! یا صاحب الزمان ادرکنا!به حق جدک الحسین علیه السلام!

دیدین بعضی وقتا آدم حتی نمی تونه اهم و فی الاهم کنه امورش رو!(مهم و مهمتر کنه!)

این چند روز من اینطوری یه!

هیچ دخلی هم به محرم و صفر نداره ها! به بی کفایتی بنده بر میگرده!

روزام سریع میگذره اما من هنوز سنگین ام ! انگار به جای اینکه مرکز ثقل بدنم شکمم باشه ،،همه ثقلِ من جمع شده تو یه تیکه مغز کوچولو تازه اگر داشته باشم!

وضعم خوبه ها! حالم و میگم!

ولی انگار هر چی سعی میکنم از این حالت دربیام نمی تونم!

مثل حالتی که افتاده باشی تو یه چاله پر از آب!سریع رد میشی ولی تا چند وقتی لرز میکنی چون خیس آب شدی و هوا هم برفی یه!

هر کاری میکنی گرم شی، نمیشه! مگه اینکه یکی بیاد ! دست بذاره رو شونه ات بگه:"پسرم خوبی!؟؟ "

بعد یه نگاه پدرانه بکنه بهت ! بگه خیس شدی؟!!!! بیا بامن!!! منزل ما نزدیکه.....!


  • زندگی شیرین است با حضور آقا

نظرات  (۵)

نگاه مرد مسافر به روی میز افتاد

چه سیبهای سرخ و قشنگی

قشنگ یعنی چی ؟

قشنگ یعنی تکرار عاشقانه اشکال


[گل]

 

 

پاسخ:
سلام
ممنون
خانم معلم
بازم اومدین و یه چیز جدید یادم دادین!
ممنونم کلام جالبی بود.
خوشحالم که همسایه های خوبی دارم!
یا علی!
  • زهره(پروانه های محبت)
  • سلام...

    انشائ الله که سبک بشین!!!

    من دو خط اخر پستتون رومتوجه نشدم...

    این گلهای شقایق تقدیم شما...

     

    پاسخ:
    سلام
    "زهره" خانم
    ممنون از دعای خیرتون!
    شما هم  مثل"مسافر"! لطف کردین همسایه!
    منظورم از اون قسمت این بود که بعضی وقتا لطف یه نفر به آدم ،آدم رو نجات میده!
    شده ناراحت باشین ؟؟مادر ،بی تابی تون رو می بینن؛اون موقع میان سراغتون و از اون نگاه های پدرانه میکنن و به نحوی شما رو از اون حالت خارج میکنن! ....
    متوجه شدین ،منظورم رو؟
    ممنون از گلهاتون!اما تو وبلاگ من از هیچ شکلکی نمیتونین استفاده کنین!دستور از مقامات بالا است.
    اللهم عجل لولیک الفرج
    سلام ممنونم از حضور گرم وهمیشگیت حضور بیشتر شما شرمندگی بیشتر منه!!!!
    ببخش مدتیه اصلا بیکار نیستم واصلا رو رویه خاصی نمیام ان شاءالله کارها رو روال بیفته و وبلاگ نویسی بنده هم منظم شه که کمتر شرمنده یاران همیشه ای چون شما بشم

    حضور گرم همیشه مستدام و ان شالله سبک شی
    برای اوضاع سنگین منم دعا کن
    پاسخ:
    سلام
    ممنون
    انشاالله کار شما هم رو به راه شه

    سلام

    شایدباورنکنید حال و هوای این روزهای منم همین طوریه

    دعا بفرمایید

    پاسخ:
    سلام
    چرا باور نکنم!؟؟؟
    خیره!
    انشاالله زودتر از این حالت خارج شین.
    اگرقابل باشم دعاگوی همه هستم.
    یا علی
  • سربازولایت
  • سلام

    وبلاگ زیبایی دارید ... خداقوت..

    "تازنده ایم مجاهدیم"
    پاسخ:
    سلام
    خوش اومدین برادر محترم.
    نظر لطف شماست.
    بله اگر خدا بپذیره ما هم مجاهدیم.
    یا حق

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی