روز های من - MY DIARY

رهنمود های حضرت محمد(ص) برای خواسته های ما

يكشنبه, ۱۹ آذر ۱۳۹۱، ۱۲:۵۱ ب.ظ

سلام

به همه ،یه سلام گرم تو سرمای پاییز!

ببینم گرم تون شد ، ؟؟سلام من زیاد داغ بود؟؟!

خب امروز یه پست از یه همسایه گرفتم آوردم تا بدم به خورد شما !

حالا میگی کدوم همسایه الان میگم بذار یادم بیاد .....(آخه تازه همسایه شدیم!)

بله... وبلاگ" به نام خالق هستی " .

این شما و این حرفای همسایه:(همسایه میگه جوابها از پیامبرمون محمد (ص) هستش )

میخواهم داناترین مردم باشم .... حضرت فرمود از خدا بترس

میخواهم از خاصان درگاه خدا باشم....فرمود شب و روز قران بخوان

میخواهم همیشه دل من روشن باشد .... فرمود مرگ را فراموش مکن

میخواهم همیشه در رحمت حق باشم .... فرمود با خلق خدا نیکی کن

میخواهم از دشمن به من آفتی نرسد ... فرمود توکل به خدا کن

میخواهم در چشم مردم خوار نباشم ... فرمود پرهیزگار باش

میخواهم روزی من وسیع گردد ... فرمود همیشه با وضو باش

میخواهم  به اتش دوزخ نسوزم   ...  فرمود همیشه زبان خود را ببند

میخواهم بدانم به چه چیز گناهم ریخته شود ... فرمود به تضرع و توبه به حال بیچارگی

میخواهم سنگین ترین مردم باشم  ... فرمود از کسی چیزی مخواه

میخواهم پرده ی عصمتم دریده نشود ... فرمود پرده ی عصمت دیگری را ندر

میخواهم که گورم تنگ نباشد  ... فرمود مداومت کن به قرائت سوره ی تبارک

میخواهم مال من بسیار شود ... فرمود مداومت کن به قرائت سوره ی مبارکه واقعه در شب

میخواهم فردای قیامت  ایمن باشم ... فرمود میان شام و خفتن مشغول به ذکر باش

میخواهم خدای تعالی را در نماز حاضر یابم ... فرمود در وقت وضو ساختن دقت کن

میخواهم در نامه ی عمل من گناه نباشد  .... فرمود به پدر و مادر نیکی کن

میخواهم برای من عذاب قبر نباشد ... فرمود جامه ی خود را پاک نگهدار

                                                     

                  *** اللهم صلی علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم ***


روحتون خوشش اومد؟!

نظرات  (۵)

کی می آیی عقده از دل وا کنم

روضه خوانی پیش تو آقا کنم

کی می آیی کربلا را تاب نیست

در میان خیمه دیگر آب نیست

اللهم عجل لولیک الفرج

 

پاسخ:
سلام
ممنون

سلام آقاامیر

برای زندگی دنیوی واخروی جامع وکامل است

اگرانشاا.. عمل بهشون  تداوم داشته باشد 

دعاکنیدتوفیق پیداکنیم

پاسخ:
سلام خانم"یاس"
انشاالله
ما هم دعا گوی همه خواهیم بود
یا حق
غروب جمعه دلم بوی یار می گیرد
افق افق دل من را غبار می گیرد
نه با زیارت یاسین دلم شود آرام
نه با دعای سماتم قرار می گیرد
نوای ندبه صبحم هنوز ورد لب است
که نغمه عشراتم به بار می گیرد
دل صنوبریم زین هوای مه آلود
نه از فراق که از انتظار می گیرد
قسم به عصر که خسران قرین انسان است
مگر هر آنکه دانش خود را به کار می گیرد
بدان که دلبر ما جان برای یاری خویش
در این دیار هزاران هزار می گیرد
به گوش منتظران گو که صبح نزدیک است
اگر چه شب ز رفیقان دمار می گیرد
جمال یار چو خورشید عالم افروز است
حجاب نفس تو را زان نگار می گیرد
تمام دلخوشیم یک نگاه کوچک اوست
ز چیست یار من از من کنار می گیرد
پاسخ:
سلام
خانم "یه جوون"
حقوقدان محترم!
خیلی عالی بود
همه چیز در یک شعر چند خطی گنجانده شده !
ای کاش الان دبیر فارسی سوم دبیرستانمون بودن اینجا !مطمئنا به انضمام کلی استعاره و تشخیص و تشبیه و کنایه از دل این شعر یه دنیا اشاره به زندگانی بزرگان درمیاوردن!
ممنون از نظم نغزتون!
خوشحالم که باز هم به ما سر زدین.
التماس نور دارم
یا حق

سلام

متشکرم

خیلی خوب بود

برای خودم یک کپی برداشتم.

پاسخ:
سلام
باز هم خوش اومدین!
چه خوبه وبلاگ روزهای من بتونه برای مادرها هم مفید باشه!انشاالله
خواهش میکنم.
خب نوشتیم که دوستداران استفاده کنن! گوارای  روحتون!
باز هم بیاین پیش ما.
ربغفرلی و لوالدیَّ  و ارحم هما کما ربیانی صغیرا و اجز هما....
  • یه بنده ی خدا
  • چه آرامشی  التماس نور
    پاسخ:
    سلام مجدد
    "یه جوون" و "یه بنده ی خدا" ی گرامی
    متوجه منظورتون از عبارت "چه آرامشی " نشدم.
    این پست که مال خودتون هستش.
    تمجید از خود بود؟؟؟!
    یا حق
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی