روز های من - MY DIARY

خبر که چه عرض کنم....

سه شنبه, ۱۴ آذر ۱۳۹۱، ۱۱:۲۴ ق.ظ

سلام

چند روزی زیاد پیدام نبود

احتمالا چند روز دیگه هم پیدام نخواد شد!

لطفا اگه پیام دادین و من جواب نـــدادم ناراحت نشین!یه مقدار درگیر کارا هستم. ان شاالله پنج شنبه عصر و جمعه میام و به وبلاگاتون هم سر خواهم زد میدونم احتمالا خیلی از شما ها عقب موندم. به امید خدا میام همه مطالب خوبتون رو می خونم!


همه تون رو به خدا می سپرم

برام دعا کنید کارام ردیف شه!هم این دنیا هم سرای جاودانم!

  • زندگی شیرین است با حضور آقا

نظرات  (۲)

  • یه بنده خدا
  • سلام.

    خدا قوت.من هرروز آپم.هروقت رسیدی بهمون سر بزن خوشحال میشیم

    یا علی
    پاسخ:
    سلام
    شما هم خسته نباشین
    خدمت رسیدم اخوی عاشق پیشه!

    سلام

    لطف کردیدمن چندروز مسافرت بودم

    بله این نوشته اززبان سنگ صبورم بود

    این وبلاگ برای یه دوست ،ازخواهربه من نزدیکترو...

     

    پاسخ:
    سلام
    خب به سلامتی!
    انشالله خوش گذشته!
    خدا حفظ شون کنه!

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی