روز های من - MY DIARY

لباس روشن تو شب معجزه میکنه!!

چهارشنبه, ۸ آذر ۱۳۹۱، ۰۱:۳۹ ب.ظ
سلام
آقای قیژ قیژ سوار  اومده بود پیش ما ،
 می گفت:
داداش تو که میتونی و جایی رو داری که به مردم بگی!تو بهشون بگو...
گفتم چی رو....؟؟؟؟
بگو شبا وقتی میخوان از خیابون عبور کنن یه لباس روشن بپوشن!
بگو این نه حرف منه نه محمودِ  قام قام سوار ، بچه های آژانس هم همین و میگن .
تشخیص آدما، تو تاریکی اونم وقتی لباس تیره می پوشن خیلی سخته!مخصوصا اگه بارون بیاد که قطره های بارون روی شیشه ی ماشین  و طلق جلوی موتور ،کاری میکنن که اصلا هیچ جا رو نبینی!(کمی اغراق اونم از نوع رفاقتی)
باورم نمیشد وقتی برام تعریف کرد چند باری داشته به عابر میزده و خدا خطر رو دفع کرده!

و یه حرف حساب از آقا امیر: حتی اگه سرعت وسیله نقلیه کم باشه هیچ کی حاضر نمیشه به عمد بره جلو ش بایست ه!
هیچ قیژ و قام سوار ای هم نمیخواد به کسی بزنه!
  • زندگی شیرین است با حضور آقا

شب تو خیابون لباس روشن بپوشین

نظرات  (۴)

  • یه بنده خدا
  • سلام.واقعا بابت لینک ببخشید

    یادم رفته بود

    الان دیگه وقعا لینک شدید!

    آپم

    یا علی
    پاسخ:
    سلام
    لطف کردین.
    سلام 
    ممنونم از حضورتون توی وبلاگم ... و بیشتر تشکر میکنم بابت نصیحتتون ...
    بازم به من سر بزنین ... ممنونم 

    درمورد این لباس روشن هم باید بگم واقعا حرفش حقهـ
    پاسخ:
    سلام
    خوش اومدین
    من کاره ای نیستم نصیحت کنم!
    فقط به عنوان یه هم نوع نظر دادم!


  • دختران ماه پیشونی
  • سلام
    با متن زیر سرافرازمان کرده بودید
    ((به نام خدا
    با عرض تسلیت به مناسبت شهادت سرورم امام حسین(ع) و یارانشون .
    خیلی خوشوقت شدم از اینکه به وبلاگی با این سبک راه پیدا کردم.
    خیلی مطالبتون جالبه! مخصوصا این پست .
    از زاویه ی خوبی به مسائل نگاه می کنین و به زبان جوان امروزی سخن میگین.
    با این پست شما به کل موافقم.اگه اجازه بدین باذکر منبع تو وبلاگم درجش کنم.
    منتظر مجوزتون تو وبلاگم هستم ان شاالله!
    ان شاالله باز هم مزاحم میشماینبار فقط چندتا پست رو خووندم.

    الحمدلله
    یا مهدی ...))



    نشر کلیه مطالب وبلاگ برای کار فرهنگی بلامانع است

    در ضمن پیشنهاد میشود
    مطالبی را که جدیدا می نویسید
    بطور کلی متن را در صفحه نخست بیاورید
    و بعد از گذشت مدتی مطالب را
    در ادامه مطالب بریزید
    پاسخ:
    سلام
    خوش آمدین
    ممنون از مجوزتون
    و البته پیشنهادتون
    (دارم رو متدولوژی وبلاگ فکر میکنم پیشنهاد جنابعالی رو هم در نظر خواهم گرفت)!
    موفق وپیروز باشین!
  • دریــــا ... !
  • جالب یود
    پاسخ:
    درود بر شما و دوستان
    ممنون
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی