روز های من - MY DIARY

یه مبدّل همه فن حریف!!

جمعه, ۳ آذر ۱۳۹۱، ۰۴:۴۷ ب.ظ

سلام

می خوام یه ذکر معرفی کنم

خیلی جایگاه بالایی داره!

دیدین مبدل فیش بلندگو  داریم یا مبدل 1 به 2 یا مبدل usbبه comیا ...

این ذکر ،یه مبدل ای یه که هر چی به ورودیش بدی ، اون طرف یه خروجی بیشتر نمیده و اونم یه  آدم مسلونه!(به این میگن مبدل همه کاره)

فعلا نمیگم چیه !

شما خودتون میدون نا! نوک زبونتون ه!

بله درسته اسمش شهادتِین ه. آره آره دیدی گفتم شما هم بلدین !

این همون 2 تا جمله ای است که موقع مرگ سعی میکنن به آدمِ مسلمون تلقین کنن بلکه مسلموون تر از این دنیا بره! و یادش نره اصول اسلام رو!

بله میخوام بگم ؛ بفرما:

"اَشهَدُ اَن لا الهَ اِلا الله --- اَشهَدُ انَّ مُحَمَّداً رَسُولُ الله"

(ترجمه برای پدربزرگهایی که میدن نوه ی دبستانی شون ،براشون بخونه آورده می شود)

(شهادت میدهم هیچ خدایی جز خدای یکتا، الله نیست---- شهادت میدهم قطعا، محمد(ص)، فرستاده ی او است )

بله این دوتا جمله رو هرکی بگه و بهش اعتقاد داشته باشه مسلمان ه.

ممکنه بگین ما که مسلمون هستیم.آقای "زندگی شیرین است با حضور آقا" این به چه درد ما میخوره؟؟

بعد من میگم : این 2 تا از اصول دین اسلام هستند و حالا پیشنهاد میکنم هرچند وقت یکبار از این ذکر استفاده کنیم مثلا بعد نماز صبح

حالا چرا؟؟

++وقتی میگیم خدایی جز الله نیست ، از خدا مهم تر کسی رو داریم؟؟ نه

-----پس چی میشه وقتی میگه بیا وضو بگیر و با من سخن بگو ،میگیم یه دقه صبرکن! کار مشتری رو راه بندازم!!!!!

------------یا میگیم بذار اول این فیلم رو ببینم آخه نمیتونم بازپخشش رو ببینم مدرسه دارم!!!!

------------یا میگیم بگذار لباس ها رو بشورم!!!!!

به مدیر اداره مون، رومون میشه وقتی صدامون کرد، اینطور که به خدا جواب میدیم بهش جواب بدیم؟؟؟؟

-----پس چی میشه وقتی میگه موسیقی حرام گوش نکن و اختلاط با نامحرم ها رو حرام میکنه

 بازم ما میریم به عروسی ای که میدونیم توش ، چه اتفاقی میفته و دلایل نامعقولی مثل دلایل زیر رو میاریم برای خدا:

-----------آخه فامیل هستن،دلخور میشن.

-----------یکبار که عیب نداره.

-----------جوونا دل ندارن؟؟

----------- خواهر و خاله و عمه و همه خانم های نامحرمم، شب عروسی به داماد محرم اند.(الله اکبر !من به شخصه خودم رو میگم ها!! شیطون بیاد پیش من ،احتمالا انگشتِ حیرت به دهان میگیره و میگه ببین ما کجای کاریم!!اینو نگاه... )


++وقتی شهادت میدیم محمد(ص) فرستاده ی خداست؛پس چرا

-------وقتی محمد(ص) دستور داده مسواک کنیم؛چرا غفلت میکنیم و میگیم خوابم میاد امشب!

-------وقتی او بگه صله رحم خیلی خوبه ،طول ِعمر میاره؛ چرا بعضیا با برادرشون یا نزدیکانشون قهر میکنن و از وصل رحم اکراه دارن.!

-------و وقتی او می گوید حجاب برای زنان به نحوی باشد که زینت شان معلوم نباشد و جز صورت و دست آرایش نکرده را بر نامحرم نمایان نکنند؛ با دلایلی واهی،آرایش کرده و آستین بالا میزنیم و پای کوبان قدم برمیداریم.!!


باز هم میگین من مسلمان و این حرفا؟!


  • زندگی شیرین است با حضور آقا

نظرات  (۲)

سلام...

میشه ازتون خواهش کنم دیگه نظر خصوصی ندین؟!

پیشاپیش متشکرم...

یا حسین

پاسخ:
سلام
بله ، حتما!
سلام اخوی رسمی حرف میزنی؟؟!!اره خیلی تغییر کرده
راجع به
پستمم چی بگم واله....نمیدونم شاید...
التماس دعای شهادت عزاداری هاتون قبول التماس دعای شهادت
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی