روز های من - MY DIARY

سلام  و درود بر شما خُلَفایِ برحقِّ خلقت!


من یه قیژ قیژ سوار  هستم(آره ،درسته همونی که یه کلاه کاسکت ایمنی به سَر داره!)

البته داستان قام قام سواری ها رو هم میگم براتون .

(قیژ قیژ---->موتور

قام قام----->اتومبیل)


اولین حرفم رعایت قانون راهنمایی رانندگی یه!

بد نیست یادآوری کنم که آقای خمینی (ره)سخنی به این مضمون داشتن که،  هرکی قانون رو زیر پا بذاره مرتکب فعل حرام شده!!

پس بهراسیم از ارتکاب تخلف هنگام رانندگی!


ممکنه بگین چرا تو پست خبری نوشته بودم :"تجربه های (5+25 ساله)2x"؟؟؟؟ خب

سخت نیست؛ من خودم 5 ساله رانندگی میکنم و چون از تجربه های پدرم زیاد استفاده می کنم یه 25 تایی اضافه کردم و

اینکه ضرب در 2 کردم بخاطر اینکه هم گواهینامه اتومبیل دارم و هم موتورسیکلت.

حالا سوء تفاهما برطرف شد؟؟؟(نگین با گروه پاندای کونگ فو کار و نمیدونم مثلا پلیس +10 در ارتباطه ها!!!)

  • زندگی شیرین است با حضور آقا

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی