روز های من - MY DIARY

خبر: بخش " نجوا " راه اندازی شد.

جمعه, ۳ آذر ۱۳۹۱، ۰۳:۳۷ ب.ظ

سلام

به امید خدا تو این بخش می خوام اذکار و دعاهای کوتاه رو بگذارم . البته شما هم کمکم کنین.

خدایا کمک مان کن!


  • زندگی شیرین است با حضور آقا

نجوا

اذکار

نظرات  (۵)

سلام...

با عرض تسلیت تاسوعا...

انشاءالله که مفید واقع شه...(بخش نجوا)

ما هر کمکی از دستمون بر میاد انجام میدیم...

 منتتظر حضور گرمتون در وبلاگم هستم...

فی امان الله

یا ابولفضل(ع)

یاحسین (ع)

 

پاسخ:
سلام
از شما متشکرم
سلام....
ااااااااااااااااااااااااااااپم
منتظرحضور گرمتان هستم
یا ابوالفضل..
.
پاسخ:
سلام
به امید خدا، چشم.
یا حسین!

باسلام...

یه پیشنهاد: شما می توانید در این بخش از ایات قران مثلا سوره بقره 152ویا ایات 58و59 -وایه 114این سوره ودیگر سوره ها استفاده کنید.

فکر می کنم با بهره گیری از ایات قران بحث بسیار زیبا وجالبی شود.

در ضمن اگر کتاب گنجینه معارف نویسنده محمدرحمتی شهر رضا در دسترس دارید می تواند برای پر بار کردن این بخش مفید باشد...

من هم منتظر پیشنهاد شما در مورد وبلاگم هستم...

 

یا ایها الذین امنو اذکرو الله ذکرا کثیرا*وسبحو بکره واصیلا

ای کسانی که ایمان اوردید!خدا را بسیار یاد کنید!وصبح وشام او را تسبیح بگویید!

 

ذکر رخ و زلف تو دلم را                      وردی است که صبح وشام دارد

مراست ذکر جمیلت همیشه ورد زبان/که هست اجمل اذکار وافضل اوراد

محتشم کاشانی

 

 

یا ام المصائب...

 

 

پاسخ:
سلام
ممنون از لطفتون
یه  ذره سرم شلوغه
ان شاالله

سلااااااااام...

انها کسانی هستند که ایمان اورده اند ودلهایشانبه یاد خدا مطمئن وارام است اگاه باشید تنها به یاد خدا دل ها ارامش می یابد.

سوره مبارکه رعد ایه 28

 

نی که ان الله تو لبیک ماست

                                  ان نیاز وسوز ودردت پیک هاست

ترس وعشق تو کمند لطف ماست

                                  زیر هر یارب تو لبیک هاست

 

 

اااااااااااااااااپم.منتظر حضور گرمتون هستم...

یا ام المصائب

پاسخ:
سلام
ممنون

ان شاالله خدمت میرسم.

سلام مجدد...

منظور از دوست یارفیق و رفیقداری...دوستان وهم سن وسالان هستش...

یا الله

پاسخ:
سلام
چشم
چه موضوع خوبی!
انشالله به پیشنهاد "دختر مومن"یه بخش برای همین مسئله ی رفیق  و رفیق داری (دوستان و هم سالان)ایجاد خواهیم کرد!
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی