روز های من - MY DIARY

عرض تسلیت به مناسبت فرارسیدن ماه محرم

شنبه, ۲۷ آبان ۱۳۹۱، ۱۰:۱۷ ق.ظ

سلام به همگی

السلام علی الحسین و علی علی ابن الحسین و علی اولاد الحسین 


هنوز به گوش میرسد، صدایی که شنیده نشد

صدایی که می گفت من، قرآنِ ناطقم

صدایی که در حنجره ساکت شد

همان صدایی که محمد نبی (ص)خبر از آن داده بود علی را

همان صدای دوست داشتنی مادرم فاطمه ، اُمُّ المومنین پس از سالها از گلوی مبارک مولایم حسین(ع)

و چه سخت ضایعه ای است این اتفاق خونین برای ما

مَنی که از دل ِحسینم بی خبرم

از  به پا ایستادَنَش برای نماز ،غافلم

آقای من! قصدت چه بود از قربانی دادنت؟

از رقیه ات ،اباالفضل ت،علی اصغر و اکبرت !

از زینب ت! زینب اگر زنده ماند بهر روشنگری بود وَرنه هزارن بار مُرد و زنده شد!

آنگاه که مسلمان، خون خدا را می ریخت آیا هنوز تسبیح به دست داشت؟


خدایا کمکم کن من در این زمین برای امام زمانم(عج) همچون  آنها که خود را مسلمان می دانستند برای امام حسین(ع) در کربلا و کوفه نباشم!

اللهم عجل لولیک الفرج

اللهم الجعلنا کما تحب و ترضی و جعلنا فی زمرة اولیائک و جندک و فی زمرة اولیاء امام زماننا


تسلیت من اول به فرزندش امام زمان(عج) و بعد به خدای رحمان و بعد تمام آسمانیان و زمینیان.

امیدوارم علاوه بر سینه زنی، کمی بریم رو فهم حقایق حسینی کارکنیم که اگه روحِِ ِاین واقعه رو درک نکنیم چه بسا  ما هم با یه قرآن به نیزه کردن   گول بخوریم....

  • زندگی شیرین است با حضور آقا

محرم

نظرات  (۲)

سلام ممنون ازحضورتون ونظراتتون

یاحسین....

پاسخ:
سلام به تمام زائران امام حسین (ع)، اونایی که از دلشون امام رو زیارت می کنن.
خوش اومدین
متشکرم
موفق باشید.

سلام دوست عزیز..ممنون از حضورتون و مرسی از نظرتون..من آدم غمگینی نیستم اما نوشته هایی که یه جورایی مضمون غمگین دارن رو بیشتر میپسندم!!

حسام جان با "اندیشه های همواره"اش باعث شد یه دوست خوب به جمع دوستای دیگه ام اضافه میشه..خوشحال میشم حضورتون مستمر باشه..

در ضمن عنوان وبلاگتون بی نظیره..

پاسخ:
سلام به شما
خواهش می کنم نظر لطفتون ه
یا مهدی...
 
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی