روز های من - MY DIARY

اهداف بزرگ -چیزایی که از یاد می بریم

دوشنبه, ۱ آبان ۱۳۹۱، ۰۴:۲۰ ب.ظ
سلام علیکم
آقا دیروز داشتم فکر می کردم دارم چیکار میکنم ؟باید چیکار میکردم و بعدا باید بکنم؟کارایی که قرار بوده انجام بدم کردم یا نکردم و......
چشتون روز بد نبینه یکهو تو این احوال به خودم اومدم دیدم چه هدفی 3 ماه پیش براخودم در نظر گرفته بودم و الان دارم چیکار میکنم.....
اگه بگم ترکونده بودم  زیاد خالی نبستم
180 درجه که نه ولی 90 درجه ای منحرف شده بودم-------------------------  از اهدافم (فکر بد نکنین هااااا از اون منحرفا نه).
لپ کلام اینکه آدم بعضی وقتا تصمیمات بزرگی می گیره بعد اینقدر توش گم میشه، توی سختس هاش، توی راه طولانی ش
و وقتی متوجه میشه که چیکار داره میکنه که خیلی از هدفش دور شده

مثلا فک کنین یه بنه خدایی بخواد پول در بیاره خرج کار خیر کنه بعد برا پول در آوردن کار ناثواب بانجامه مثلن گرون فروشی به خلق الله !!!!!!!!!
الکی نیست که امام علی (علیه السلام)می فرمایند:

« عباد الله ! زنوا انفسکم قبل ان توزنوا و حاسبواها من قبل ان تحاسبوا »

 

ترجمه: ای بندگان خدا! خود را بسنجید قبل از آنکه مورد سنجش قرار گیرید ، و به حساب خود رسیدگی کنید پیش از آنکه به حسابتان رسیدگی کنند.

 

نهج البلاغه/ خطبه ۹۰


واقعا که درست فرموده اند.
باید بیشتر روی کارا مون  فکر کنیم هم قبل انجامش و هم بعد انجامشون .///||||\\\\\\. البته بعضی وقتا خدا قربونش برم یه تلنگری به آدم می زنه یه هشداری هم میده....!!!!!! آخه دوسمون داره .از مادر به ما مهربون تره. خوبه که حداقل این تلنگر را رو متوجه شیم.

به امید فرج آقا امام زمان (عج) و نوکری مون تو جبهه ی دوستان آقا. لطفا صلوات بفرستین!!
  • زندگی شیرین است با حضور آقا

هدف

مراقبت

من منحرفم؟

رسیدگی به اعمال

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی