روز های من - MY DIARY

اللهم اشف کل مریض ...

سه شنبه, ۱ مهر ۱۳۹۳، ۰۹:۵۶ ق.ظ

بسم الله


سلام علیکم

+++پیام اخلاقی: بیایید، آب و دیگر منابع محدود این کره ی خاکی رو با هم و البته بدون اسراف مصرف کنیم.+++


خیلی کم میام به "روزهای من".خب توفیقم کم شده...چه میشه کرد.

از حال و خونه ی مجازی خیلی از همسایه های محترم و خوبم هم بی خبرم.


دلبستگی و وابستگی زیادش خوب نیست،کمش هم همینطور.

اما من واقعا دلبسته ی خیلی ها هستم همچــــــــــــــــنان.

البته چند روز پیش هم حاج آقا مرادی میگفت بد نیست آدم بگه من همسرم رو دوست دارم و بهش دلبستگی دارم.از امام علی ع و حضرت رسول اکرم صلی الله علیه و آله  هم میگفت که در جاهای مختلف بین مردم هم به همسرانشون مباهات میکردن و هم جایگاه رفیع اونها (سلام الله علیهما) رو در بین زنان دیگر به خوبی اعلام میکردن و به نحوی شاید اینکه علاقه و دلبستگی به همسرانشون رو علنی متذکر میشدن.

(نمی دونم از الفاظ درستی استفاده کردم یا نه !!!؟ انشاالله منظور رو رسونده باشم)

حالا منم خیلی مادر بزرگها و پدر بزرگهام رو دوس دارم.چند روزیه یکی از مادر بزرگام خورده زمینه و پاش شکسته. خیلی مَرده...واقعا شیر زنه ... عمل جراحی داشت و تازه آوردیمش خونه. تو این چند روز خیلی بی تابی میکرد از رزوی که خورد زمین تا الان که اومده خونه....!

اونم مثل من از دکتر و دوا و دارو بیزاره....

اونم مثل من از کمک خواستن بیزاره.

تو چشاش میبینم ناراحت میشه وقتی کسی کمکش میکنه تا راه بره یا چیزی بخوره...

اما چیکار کنم وایسم نگاه کنم که نمیشه...

همیشه میگفت: مادر دعا کن خوار نشم .(دوست دارم و البته تکه کلامهاتو عزیزم!!!)

تا همین روز قبل از خوردن زمین من نهارها همیشه مهمونش بودم.

هر وقت بهش میگم قربونت برم ...زود برمیگرده میگه نه !....یه خورده ناراحت میشم....بعد اضافه میکنه، نه مادر تو حیفی جوونی!

من همین یه مادر بزرگ رو دم دست دارم . پدر بزرگ و مادر بزرگ دیگه ام تهران نیستن...اما اونا رو هم مثل همین مادر بزرگم که با هم هم ساختمونیم دوست دارم و چاکر شون هستم.

خداجون...خدای خوبم...ای ولی نعمتم

خدایا همه مریضها و حاجتمندان رو شفا بده و حاجت روا کن...

نذر کردم صحیح و سالم خدا برش گردونه خونه،منم از اون فلافل های همیشگی ببرم تو صحن آقا امامزاده سید ناصرالدین

به مردم بدم.خدا که لطفش رو کرد....حالا منم که باید سر قولم بمونم و ... .

انشاالله پنجشنبه ادای نذر میکنم.خدایا باز مثل اون دفعه شرمنده ی مردمم نکن.


یا حق

خدانگهدار خودتون و خانوادتون باشه.

شما هم مراقب و مواظب باشید .

یا مهدی عج



  • زندگی شیرین است با حضور آقا

نظرات  (۱)

سلام
خدا حفظشون کنه مادربزرگتون رو معلومه انسان با عزت نفسی هستند...
منم مادربزرگ ها و پدر بزرگمو خیلی دوست دارم... وجودشون باعث برکته... خیلی خوبه تو این دوره زمون که نقش این عزیزا کم رنگ شده هستند کسایی که هنوز یادشون نرفته این ارزش ها... خدا قوت همسایه
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی