روز های من - MY DIARY

تبریک عید غدیر،عید ولایت

چهارشنبه, ۱ آبان ۱۳۹۲، ۰۹:۱۷ ب.ظ

به نام خدا

فردا روز خیلی بزرگیه.!!! روز اعلام وصایت امام علی ع توسط پیامبر گرامی مان. روز نزول آیه ی "...اکملتُ لکم دینکم..." .

روزی که خدا پیامبرِ برترِ خودش رو یه جورایی تهدید کرد و گفت اگه این پیام غدیر رو به مردم ابلاغ نکنی....، من میدونم و تو...!!!


این عید بزرگ رو به همه مسلمین جهان  و به خصوص آقا امام زمان تبریک میگم.

اعیاد ما بچه شیعه ها نه تنها برای خودمون با ارزش هست بلکه حتی برای پیروان ادیان دیگه نیز یه دلیل و برهان روشنه...

لطف و عطای اولیاء ما در خیلی موارد برای عام هستش.در مواردی هم خاص.

این روزها برای خود ما هم روز بزرگیه !روزی که میشه عید و گرفتن عیدی رو بهونه کرد ...حتی با دست خالی رفت دم در اولیاء

،و عاقبت به خیری و ظهور و سلامتی آقا رو طلب کرد.


عاقبت به خیر باشین دوستان خوبم

اللهم عجل لولیک الفرج


امروز صبح ساعت 6 ،پدر زحمت کشیدن و من رو به پادگان رسوندن. خیلی شلوغ بود. تقسیم شدیم و استحقاقی(فرنچ(پیراهن نظامی)و شلوار و پوتین و کلاه و کمربند و جوراب)گرفتیم و نکات مهم رو از افسر آموزش یگان شنیدیم، بازدید کوتاهی هم از ساختمان یگان خودمون 524 داشتیم.
با یکی از دوستان دوره تکمیلی ام ،تو یه یگان افتادیم. برگشتنی با 3 دوست دیگه از یگانمون آشنا شدم آقا اصغر(لیسانس مکانیک)،آقا بهروز (اسم مستعار : تایگر/ الکترونیک)و آقا ابوالفضل (الکترونیک)...


خدا رو شکر



  • زندگی شیرین است با حضور آقا

نظرات  (۳)

سلام
الان که دارم براتون نظرمیذارم شمادرلباس شریف سربازی مشغول خدمتید براتون آرزوی بهترینارودارم ازتون انتظارجواب ندارم چون میدونم سرتون حسابی شلوغه علی یارتون
سلام همسایه...خیلی خوشحال شدم الحمد الله
موید باشید ان شاءالله
انشاءالله همه مون لایق سربازی اقا رو هم پیدا کنیم شما که با این خدمت شریف نزدیکتر میشید ودر زمره یاران که هستید به امیدخدا  در زمره مقربین حضرت قرار میگیرد دعاگوی حقیری چون من هم باشید
التماس دعای شهادت یا حق
سلام وبلاگ بسیار زیبایی دارید اگر مایل به تبادل لینک هستید خبرم کنید التماس دعا
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی