روز های من - MY DIARY

دلتنگی های زودگذر ...

دوشنبه, ۲۴ تیر ۱۳۹۲، ۰۵:۵۳ ب.ظ

بسم الله


بعضی وقتا دلم تنگ میشه برای خودم!

خیلی وقته ندیدمش.

خودی که خیلی وقته از روش رد شدم.

اگه زنده باشه و یه روزی هم برگرده ، نمی دونم بتونم تو چشماش نگاه کنم؟!

واقعا میشه باز با هم باشیم.

می ترسم که دیگه نتونم...

میگن باید از خودت بگذری تا برسی به آسمون...

اشتباه گفتن!!!!!

باید با خودت باشی و سفت وایسی و  سِوِر

باید محکم دوتایی آسمون رو بکشیم سمت خودمون!

خدایا خودم رو بهم برگردون!



خدایا شکر برای وقتایی که گنگم و تو گره از زبانم میگشایی!

خدایا شکر برای وقتایی که من و دشمنت،شیطون با هم برای خودم نقشه می کشیم و تو عین سوپرمن  میای و من سفت تو بغلت میگیری و میبری از این جهنم!

خدایا شکر برای وقتایی که دست پر برکتت رو روی سرم میکشی!

شکر برای وقتایی که یه سقلمه میزنی و تمام دلتنگیم رو یک جا میشکنی... میگی چته؟! من که اینجام ، مگه نمی بینی من باهاتم ها!امیر....خوبی پسر؟!

خدایا شکر برای این زمان و هرزمان.

خدایا شکر برای لحظه لحظه هایی که دوستم داری و عاشقم بودی و هستی و من چیزی نداشتم هدیه کنم به دستای گرمت.

آره اونبار که درگوشی بهم چیزی گفتی، نفهمیدم حرفاتو خدا ! راست میگفتی عین همیشه....!


ببخش خدا اما به قول این  تیزر دوست داشتنی

بیا خدا،

نمی دونی، پسرگلم! وقتی هدیه میدی باید چیزی تو بسته بذاری؟!

چرا ... هق...هق ... آخه چیزی نداشتم........ برااااات توش 10 تا بوووس گذاشتم.

  • زندگی شیرین است با حضور آقا

نظرات  (۵)

سلام؛

تا حالا شده تو آینه به خودتون نگاه کنید، بعد از خودتون بپرسید این کیه؟!

من گاهی که طولانی به خودم تو آینه خیره میشم، یهو از خودم میترسم، از کسی که داره از داخل چشم هام به من نگاه میکنه میترسم! بعد می پرسم: تو کی هستی؟

گاهی اون قدر تناقض و تضاد بین خودم و من به وجود میاد که واقعا احساس می کنم من از دو بخش تشکیل شدم، من منفی، من مثبت! بعد دچار بحران فلسفی میشم و سعی می کنم حواس خودمو پرت کنم، که مثلا همه چی آرومه:)

حالا خودتونو پیدا کردین یا همچنان از خود بی خودین؟


پاسخ:
سلام همسایه
نمیدونم!!!؟؟!!!....

چه دل نوشته زیبایی

جالبه گاهی اوقات منم دلم واسه خودم تنگ میشه حتی گاهی اوقات دلم واسه خودم میسوزه

 

زندگی باید کرد
گاه با یک گل سرخ
گاه با یک دل تنگ
گاه با سو سوی، امیدی کمرنگ
زندگی باید کرد
گاه با غزلی ازاحساس
گاه با خوشه ای از عطر گل یاس
زندگی باید کرد
گاه با ناب ترین شعر زمان
گاه با ساده ترین قصه یک انسان
زندگی باید کرد
گاه با سایه ابری سرگردان
گاه با هاله ای از سوز پنهان
گاه باید روئید
از پس آن باران
گاه باید خندید
از غمی بی پایان
لحظه هایت بی غم
روزگارت آرام

[گل]

با احترام دعوتید[گل]

 

پاسخ:
سلام همسایه
ممنون
شعر قشنگی بود!
چشم خدمتتون میرسم انشاالله.
سلام؛[گل]
دیدنش رو از دست ندین!

مجموعه مستند "فرقه های سری" یکی از معدود مستندات درجه یک، حرفه ای و با کیفیت، از شبک مستند سیما.

هرروز ساعت 18 و تکرار 23:15 و البته 7 صبح روز بعد هم[نیشخند]
  • با چتری از باران ودلتنگی
  • تصاویر اپلود نمی شن ولی باز سعی میکنم

    سلام همسایه بزرگوار

    من هم گاهی دلم برای دل ساده ام تنگ میشود

    باید مراقب باشم سادگیش را از دست نده....

    طاعات وعباداتتون مقبول درگاه احدیت انشالله

    التماس دعا

    پاسخ:
    سلام علیک
    انشاالله.
    به همچنین همسایه.
    محتاج دعا.
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی