روز های من - MY DIARY

تـــحـــول نوشت!!!

يكشنبه, ۱۸ فروردين ۱۳۹۲، ۱۰:۰۰ ق.ظ

سلام علیکم

یه یک سالی بود که با اجازه ی مرحوم بهجت (رضوان الله تعالی علیه) خانم فاطمه زهرا (سلام الله علیها) رو عموما " مادر " صدا می زدم .

اما این چند روز به این نتیجه رسیدم :

پسر بودن برای مادر ،اونم مادری چون این خانم بزرگوار و کریمه ...........کار من یکی نیست...

تصمیم گرفتم فعلا با همان عنوان "خانم فاطمه زهرا" صداشون کنم.


این روزها میخوام یه جور دیگه زندگی کنم...شاید متفاوت تر از قبل

انی توکلت علی الله،الذی رحیم بالعباد و ستار العیوب و انه توّاب

الهی و ربی من لی غیرک؟

یا سیدی و مولای انت المالک و انا مملوک ، و هل یرحم المملوک الا المالک؟!!!

انی اَسئلکَ خیرَ ما سئلکَ عبادک الصالحون.


  • زندگی شیرین است با حضور آقا

نظرات  (۷)

سلام

اگر چه دیر است اما امیدوارم سال جدیدبرایتان مبارک وپراز خیروبرکت باشد

نمیدانم چرا من از همان اول که با نام خانم آشنا شدم

ایشان را مادر صدا زدم الان هم که عروسشان هستم بیشتر احساس وابستگی میکنم  

ایشون مادر خوب ما هستند ما فرزندان نا صالحیم ...

پاسخ:
سلام علیک
متشکرم خواهر گرامی.
بنده هم برای جنابعالی و خانواده محترم (و البته سنگ صبورتون) سالی پربار توام با سلامتی آرزومندم.
خیلی خوشحال شدم که همسرتون، از نسل خانم فاطمه زهرا(سلام الله علیها)هستند.
بله باید خودم رو ارتقا بدم.
یا حق

 

حضرت عشق بفرما که دلم خانه توست


سر عقل آمده هر بنده که دیوانه توست


مادر ، عاشقانه ترین نام جهان است

 

او مادر است و ما حقیرترین ناچیزترین و رو سیاه ترین فرزندان

 

 

یا زهرا(س)

 

تا گلی رو انتخاب نمیکرد وبا دستای خودش نمی چید دلش راضی نمیشد

 منتظر نگاه مهربونتون هستم [گل]

پاسخ:
ممنون از دعوت تون.
یا زهرا(س)
سلام
چه جالب که این قدر با حضرت زهرا احساس نزدیکی می کنید خب چرا دیگه بهشون نمی گین مادر؟؟؟؟ چه اشکالی داره این جوری همش سعی می کنین خوب باشین
پاسخ:
سلام علیک
خواهر محترمم ، خانم باران
بعضی اوقات سعی میکنی شبیه چیزی باشی که نیستی.... ولی علاقه مندی که اونجوری بشی.
یه وقتایی هست که می فهمی خب بهتر ه اصلا خودت باشی....همین !
مگه نباید همیشه در حال خوف و رجا باشیم...؟
بعضی وقتا آدما سوء استفاده میکنن از امکاناتشون ، از مناسبت هاشون به دیگران
بله یه وقتایی ممکنه نام خاندان نبوت رو ببرم و اسم خودم رو بذارم رهرو ولی تحت لوای این عنوان........کارهایی کنم که ....!
ای وای بر ریاکاران.
اره واقعا فرزند همچین مادری شدن لایقت میخواد منم به خانم میگم مادر فرزند ناخلفی که همیشه دل مادرشو میشکنه ،همیشه جلو مادرش سرش پایینه وخجالت میکشه باز هم بخواد عذر خواهی کنه...
فرزند ناخلفی که انقدر روسیاهه که خجالت میشکه بشین واسه سیاهی خون شده چادر مادر گریه کنه،واسه داغ پهلویه شکسته

اخ مادرم....مادر ...مادر...مادر

خدا مادرم را کجا میبرن

پاسخ:
سلام علیکم
اللهم صل علی فاطمة و ابیها و بعلها و بنیها ...
تشکر ...


افتخار حضور دادین!!!؟!!!محتاجیم به دعا من کی باشم بخوام دعا کنم
  • با چتری از باران دلتنگی
  • حضرت زهرا(س) مادرمعنوی مان است،همانطور که حضرت محمد(ص) پدر معنوی مسلمانان است.

     

    نیاز به لیاقت نیست !در واقع ما لیاقت رو در خودمون به وجود میاریم.

     

     

    پاسخ:
    سلام علیکم
    بله حق با جنابعالی است،
    اما اگه نتونیم اون لیاقت رو در خودمون ایجاد کنیم...!؟!
    یا ارحم الراحمین
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی