روز های من - MY DIARY

چرا خیلی ساده بله و نه میگیم؟!

چهارشنبه, ۲۳ اسفند ۱۳۹۱، ۱۲:۱۷ ب.ظ

بسم الله

چرا خیلی ساده بله و نه میگیم؟!

فکر کنم بهتره بیشتر فکر کنیم

لازم نیست همان لحظه حرفی زد.. بعضی اوقات ساکت ماندن و تفکر کردن بهترین کاره!


  • زندگی شیرین است با حضور آقا

نظرات  (۴)

  • دریـــا ... !
  • دریـــا : [گل] سلام، خدا قوت، صبح زیبای شما بخیر

    دعوتید به دریـــا ... ! 
    پاسخ:
    سلام
    صبح شما هم بخیر
    بله انشاالله خدمت میرسم
  • ☂بآ چــــــتری از باران ودلتنگی☂
  •  

    سلام

    (معراج السعاده)....>شعر در باره صداقت.فراموش شد منبع

     

    اثر تفکر:

    اگر به جیب تفکر بری سر خویش

    گذشته های قضا را ادا توانی کرد

     

    من که نظراتم رو درقالب بیتی از شاعران می ذارم.برای راحت طلبی(کپی کردن از سایت های دیگر) یازدن حرف های" فضل فروشانه"(قلمبه سلمبه) نیست. فقط برای اینکه حس میکنم حرفای خودم به دل نمی نشینداز حرفای عارفان وشاعران استفاده می کنم.{از کتاب گنجینه معارف

    پیدا وتایپش می کنم.

    پاسخ:
    سلام علیک
    متشکرم
    خب لازم نیست حرف ما به دل همه بشینه.... ما می تونیم گفتارمون رو دلنشین تر کنیم به مرور...خوب همین حرفهای دیگران می تونه به ما کمک کنه که دلنشین و رسا تر حرفامون رو بزنیم.
    در هر صورت این روشی که شما در پیش گرفتین هم به نظرم عالیه.
    من هم خیلی وقتا به نظرم میرسه نمی تونم حرفم رو اونجور که می خوام به دیگران بزنم ..بعضی وقتا مضمون رو درست نمیشه رسوند.
    یا امام کاظم(ع)
     امام صادق علیه السلام فرمودند: بنده مؤ من تا زمانى که ساکت است ، پیوسته از نیکوکاران نوشته مى شود و هنگامى که سخن گفت یا از نیکوکاران یا از بدکاران نوشته مى شود.
    پاسخ:
    سلام
    بله صحیح ه

    سلام. اگر حرفی هست که گفتنش لازمه وبه درد برخی افراد میخوره باید دلنشین باشه!که بر خواننده یا شنونده تاثیر بذاره!این طور نیست؟

     

    پاسخ:

    سلام علیک

    بله همینطوره .

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی