روز های من - MY DIARY

شیرینی زندگی زیر دندان های من

شنبه, ۵ اسفند ۱۳۹۱، ۱۰:۲۴ ق.ظ

سلام

و زندگی همچنان شیرین است...

اللهم عجل فی فرج مولانا صاحب الزمان و العصر.

الهی رضاً برضاک.

اللهم انی اسألک خیر ما سألک عبادک الصالحون.

بفرمایین چای آلبالو...



  • زندگی شیرین است با حضور آقا

نظرات  (۴)

سلام

به به نوش جانتان گوارای وجودتان

 

خستگی را تو به خاطر مسپار کہ افق نزدیک است
و خدایی بیدار کہ تو را میبیند
و بہ عشق تو همه حادثہ ها میچیند
کہ تو یادش افتی
و بدانی کہ همه بخشش اوست
و همینش کافیست..

پاسخ:
سلام
متشکرم
زندگی تان دریایی به وسعت دو عالم و شیرین به اندازه ی یه حبه قند.
همساده ی گرامی

سلام

خدارا شکر

در پناه حق

پاسخ:
سلام علیک
بله الحمدلله
زندگی تان سرشار از عطر خدا
یا حق
سلام

اومدم یاداوری کنم که هر روز آپم

یا علی
پاسخ:
سلام علیک و رحمة الله برادر
احوال جنابعالی..
میدونم شما حسابی زحمت می کشین که البته جای تقدیر هم داره ...خدا اجرت بده.
اما این حقیر یه چند وقتی حسابی مشغول کار هستم
انشاالله بیشتر میام خدمت شما و همسایه های محترمم
یا حق

خدایا من دلم قرصه کسی غیر از تو با من نیست
خیالت از زمین راحت که حتی روز روشن نیست
کسی اینجا نمی بینه که دنیا زیر چشماته
یه عمره یادمون رفته زمین دار مکافاته
فراموشم شده گاهی که این پایین چه ها کردم
که روزی باید از اینجا بازم پیش تو برگردم
خدایا وقت برگشتن کمی با من مدارا کن
شنیدم گرمه اغوشت اگه میشه منم جا کن!

 

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی