روز های من - MY DIARY

ایمان منهای سلامتی100%

چهارشنبه, ۲۹ آذر ۱۳۹۱، ۱۱:۲۳ ب.ظ

سلام

امروز حالم خوب بود ولی بد شد!

حالم خوب نیست اصلا!

مضطرب ام. کسی تو بیمارستانه!

اما نمیذاره برم ملاقاتش.

خدا کمکش کنه!

نمیدونم شاید بیمارستان براش جای بهتری باشه!

شاید قبولم نداره.

شاید....

میشه براش دعا کنین؟؟!!برای سلامتی اش !

  • زندگی شیرین است با حضور آقا

نظرات  (۱)

سلام

براشون حمد شفا خوندم .اگه دوست ندارید به وبلاگم سربزنید حداقل برامون دعا کنید

پاسخ:
سلام
متشکرم خانم "یاس"
چرا اینطور میفرمایید؟؟! من کم لطفی کردم مگه؟
من علاقه دارم به وبلاگ همسایه هام سر بزنم.
اما این روزا خیلی درگیر پستی بلندی های این دنیام.
الان هم یه مقدار دنبال مهیا کردن مقدمات هستم. شاید قسمت بشه بعد ماه صفر برم خواستگاری یه فرشته!
من مردم و باید دنبال کسب و کار حلالم باشم . و البته فرصت بشه هم وبلاگم رو آپدیت میکنم هم به همسایه هام سر میزنم.
به من حق بدین لطفا.
چشم میرسم خدمتتون.
 و دعا ، چشم خدا توفیق بده حتما برای همه دعا میکنم.(اگه قابل باشم)
یا حق

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی