روز های من - MY DIARY

مردونه نوشت ...

يكشنبه, ۱۲ مرداد ۱۳۹۳، ۰۶:۵۵ ب.ظ

بسم الله

سلام علیک

همیشه فکر میکردم بهتره یه سری چیزا رو نگه دارم بعد از ازدواجم با فرشته ای که خدا نصیبم میکنه ،،،،،رو کنم.

یکی از اونا تیپم بود.

چند روز پیش.... دیگه تصمیم گرفتم برای خودم زندگی کنم.چرا باید منتظر بمونم برای فرشتم اینکار رو بکنم.چرا آرزوم این باشه که برای دیگری زندگی کنم.؟؟!!!

آره از چند روز پیش تیپ و ظاهرم داره عوض میشه و میخوام در حد یه بچه مذهبیِ خیلی خوشتیپ بگردم.

قبلا پیراهنم به طور معمول رو شلوار بود.الان بعضا اینطور نیست.

قبلا ریشم کوتاه بود اما ریش میذاشتم .الان دیگه ریشم به اون سادگی نیست.

قبلا پیراهن روی تیشرت نمیپوشیدم . الان می پوشم بعضی اوقات.

قبلا موهام به طور معمول کوتاه و ساده بود. الان دیگه میخوام بلندتر باشه و نه به اون سادگی.


می خوام به لطف و یاری خدا از این به بعد بیشتر به سر و وضعم برسم.دیگه نمیخوام صبر کنم برای فرشته عوض بشم و اون ذوق کنه که این امیر به خاطر اون این شکلی شده.برا خاطر دل خودم از همین حالا اقدام میکنم .

البته قبل از این هم تمیز بودم و  مرتب.اما الان بیشتر ... لباسام اتو شده بود.الان بیشتر.

 می خوام سعی کنم برای خودم زندگی کنم با توجه به دیگران.

البته تا الان حرف مردم برام مهم نبوده...تقریبا تو هیچ کار و رفتاریم.

از الان هم نخواهد بود.

خداااااا ممنونم .

حمدا لله.شکرا لله.

اللهم عجل لولیک الفرج.




  • زندگی شیرین است با حضور آقا

نظرات  (۲)

ehehehehe

uhahahaha

امیر حسین.عزیزم.تو خوبی,خوشگل بودی و هستی,ولی نه به خاطر لباس و این جور چیزا, به خاطر این که سعی می کنی باطن خوبی داشته باشی.التماس دعا.
پاسخ:
آقا تشک داریم.
هندونه ها داره سنگینی میکنه ها!!!یکی بیاد این هندونه ها رو بگیره...
ولی جدا از خدا میخوام هم باطن خیلی خوب داشته باشم و هم ظاهر خیلی عالی. هم سیرت هم صورت.
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی