روز های من - MY DIARY

دست خدا

شنبه, ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۳، ۰۹:۴۰ ب.ظ

بسمه تعالی


میلاد با سعادت فرزند برومند شمس مشهد،امام جواد علیه السلام مبارک باد.


دست خدا رو حس میکنم. نگاه مهربونش و گرمی صداش.

هروقت که بعد از کلی گناه و ناامیدی برمیگردم بهش میگم خـُـدا جون، خب اولش ممکنه ناراحت باشه از دستم اما به رحمتش و غفرانش امیدوارم .اصلا من امیدوارترین بنده ام.خب اینقدر براش ادا و اطفار میریزم و صداش میکنم تا نگاهم بکنه .میدونم که هر کاری به دست اوست. پس چه جای غم و اندوه.....وقتی خدایی دارم در این حوالی که از مادر به من مهربانتر و از پدر به من رزاق تر و از هر دوستی با من دوستر .


خدا از ته ته قلبم دوست دارم می خوامت ،،،تو هم من رو بخواه و دوستم داشته باش

و برای من از نزد خودت بهترین همسر و فرزندان را ارزانی فرما.باشد که قدردان نعمات بی منت و بی منتهایت باشم.

ممنون برای همه چیز و مَرضی ام به رضای تــــــــــــــــــــو.

  • زندگی شیرین است با حضور آقا

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی