روز های من - MY DIARY

آرزوی موفقیت برای همه ی کنکوری ها!

سه شنبه, ۴ تیر ۱۳۹۲، ۰۷:۱۵ ب.ظ

به نام خدا

سلام دوباره و شایدم هزار باره عیبی داره مگه ؟!! عیب که نداره هیچ خوب هم هست.

سلام سلام سلام سلام سلام سلام سلام سلام سلام....

خب سلامت شدین؟! انشاالله

خواستم از فرصت استفاده کنم با اینکه تو آشنایان کنکوری نداریم ،اما برای همه کنکوری ها دعا کنم و آرزوی موفقیت و پیروزی براشون از خداوند داشته باشم.

خب دعا در حق دیگران خوب استجابت میشه ! می خواین امتحان کنین.


  • زندگی شیرین است با حضور آقا

نظرات  (۱)

  • با چتری از باران ودلتنگی

  • خــــــــدایـــــــــــــ ــــــــــــــــــــــــا

    اگه یه روز فراموش کردم خـــــــــــــدای بزرگی دارم

    تو فراموش نکن که بنده کوچکی داری  ...


    التماس عای فراوان

    پاسخ:
    سلام همسایه
    محتاج دعا هستم
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی