روز های من - MY DIARY

عید همگی مبارک...نیمه شعبان تابستون1392

دوشنبه, ۳ تیر ۱۳۹۲، ۰۹:۲۴ ق.ظ

بسم الله النور

السلام علیک ایها النبی و رحمة الله و برکاته

السلام علینا و علی عباد الله الصالحین

السلام علیکم و رحمة الله و برکاته

و سلام بر مهدی منتظَر.

و سلام بر تمام خوبی ها


خوشحالم باز هم توفیق دارم بیام اینجا.

امروز 15 ام شعبان هستش. روز میلاد با سعادت فرزند یازدهمین امام ما مسلمین یعنی آقا و مولای ما حضرت مهدی صاحب الزمان و العصر.

خدایا به حق حضرت فاطمه و به حق مادرشون و به حق عمه ی سادات حضرت زینب سلام الله علیهم خودت ما رو اونطور که لازمه قرار بده (میدونم حداقل از خودم که مطمئن هستم خیلی گنه کارم توبه هم نکردم یا زود توبه شکستم خلاصه بنده ی افسارگسیخته ای هستم) تا بتونیم موانع فرج رو کنار زده و کمک کنیم آقا مون زودتر بیان ... هرچند که آقا الان هم هستن و منم سعی کردم با نام مستعارم خودم تو این وبلاگ ناقابلم این رو به همه دوستان خوبم یادآوری کنم . خدایا گوش میکنی نه ؟! (سمع الله لمن حمده...)

تو که می تونی !! و تو که تو حرفات گفتی من چیزی رو برخلاف روال تغییر نمی دم مگه اینکه مردم (ما آدما) بخوایم .

خب ببین ماها می خوایم (ای بابا.......................! خب خ خ خــــُب می دونم خیلی ها مثل من شرمنده ان چون فقط لفظی ممکنه بخوان و عملا تو کارها و رفتارشون چنین چیزی به وضوح دیده نمیشه اما...تو خدایی...اگه تو حرفم رو نشنوی پس کی بشنوه؟!!؟!تو هستی که خوب و بد رو همگه با هم روزی میدی...و خود تو هستی خدای خوبم که روزی بنده هات رو از جاهایی میرسونی که خودمون هم مات و مبهووت بموونیم. ) آره خب ما ها بدیم شاید اما تو کمک کن لایق بشیم.لایق بودن در محضر جسم آقا و بهره مندی از بودن فیزیکی شون انشاالله به حق محمد و آله الطاهرین.

آقا جان روزت رو تبریک میگم. راستی چند ساله شدین؟ (بیا هی بگو دوست دارم هی بگو بیا و ظهور کن نه آخه واقعا وقتی چنین علاقه ای که داری میگی باشه میشه آدم تاریخ تولد معشوق نه دوستش رو فراموش کنه؟!!! )( خب البته از من خیلی انتظار نیست چون تاریخ تولد خیلی ها رو بلد نیستم دیگه نمیگم کیا که فردا یکی بهم طعنه نزنه وای اینو عتیقه است ها. از خودم بپرسین میگم عتیقم.!!!! )

(خب زیاد خندوندمتون امروز  .... )

آقا جون خیلی هوام رو داری! نگی نمی فهمه حواسش نیست!نزار بگم کجا ها و چطوری .اما نمیدونم فردای قیامت که فرشته ها اومدن (نمیدونم شاید به شکل هیوولا) اون موقع اگه به زحمت تونستم یه کاغذ قلم تقاضا کنم و این کارا که برام کردی و لیست کردم دادم بهشون ......این طومار میشه برای من حکم یه دوستدار اما زمانم رو  ایفا کنه و بگن مثل اینکه ای این پارتی داره ! بذارین بره؟!

نمی دونم... آقا جوون رسمه تو جشن تولد هرکی یه چیزی هدیه بیاره و صاحب جشن هم باید در عوضش یه کیک یا شیرینی بهش بده نه؟!! حالا که من دست خالی اومدم . یعنی کار خوبی، نیت خوبی نداشتم که براتون بیارم میشه بازم شما بهم کیک بدی!!

میدونین خیلی دوست دارم غیر مستقیم حرف بزنم غیر مستقیم درخواست کنم. شما هم که دیگه علامه ... پس باید فهمیده باشی منظورم از شیرینی رو ....آره دیگه آقا همون ...می خوام پارتی من باشی اونجا و همه جا.

خیلی خودخواهم نه ؟! چقدر چیزای خوب و من اومدم میگم پارتی ام باشی؟! اما شما خودت خوب میدونی !اگه پارتی ام باشی خیلی از اون خوبی ها غیر مستقیم بهم میرسه... . (آره به عقلم بزرگترین چیز رو ازتون خواستم!)

آقا جوون امیدوارم تو از ما راضی باشی.

انشاالله خودت کمکمون کن تا کمک کنیم زودتر بیای کنارمون و ما ببینیمتون.

اگه بیای ....این دنیا ظرفیتش کمه....نکنه مثلا بشی عین رئیس جمهور هامون ..! نمیشه باهاشون حرف زد...اصلا اومدی باید یه اعلام عمومی کنی و یه دستور العمل ساده بذارین برای دیدار با مردم  (خب تو این دنیا یه امام و صحبت با تک تک مردم!! نمی دونم شدنی یه اصلا آخ بُعد زمان چی میشه؟! )

آقا من نمیدونم،همینا که گفتم دیگه!تولد عید شما هم مُــــــ بارک باشه انشاالله.

یا مهدی عج

خدایا دلم نیومد

خدای خوبم بازم سلام

شکر میکنم این همه نعمت تو رو که بی منت بر سرمان فرو میریزی

شکر میکنم که خودت راه درست رو نشانمان میدهی

خدایا بر محمد و خاندان پاکش درود بی پایان فرست

خدایا

تعجیل در ظهور سرور و مولایمان بفرما

بیماران را شفا بده

مسلمانان رو پیروز همه عرصه ها بگردان

مسلمانان رو متحد و متفق و یکدست بگردان

اگر کسی برما حقی داره خودت کمک کن دِین مون رو ادا کنیم

کمکاری و نافرمانی مون رو بذار به حساب نادانی و نفهمی مون

اموات مون رو ببخش و بیامرز و رتبه شون رو ترفیع بده

کمک کن طوری زندگی کنیم که بعد پشیموون نشیم

ما رو الگویی پسندیده برای همگان قرار بده

پدر و مادر هامون رو از ما راضی بگردان

نعمت سلامتی رو از ما نگیر

توفیق یاری و دستگیری از برادرا و خواهرای دینی به همه مون عطا فرما

هرچی خوبه خودت نصیبمون کن و هرچی بده خودت از ما دور کن


باز هم یا مهدی عج

  • زندگی شیرین است با حضور آقا

نظرات  (۲)

  • با چتری از باران ودلتنگی
  • .سړ ړاهت נر  اכּتظاړҐ ..... برנه هجرت صبر و قړاړҐ  ...... جز ظﮧــورت اے گل زهــرا ..... بـﮧ خدا حاجتے ندارم کجایے اے همیشـﮧ پیدا از پس ابرهاے غیبت؟


    الهے آمین
    پاسخ:
    آمین
    سلام؛

    بازم مزاحم شدم :)

    انشاءالله امام زمانمون بیان خودشون حضوراً پارتی تون بشن.

    و به قول کلاه قرمزی: «تولده عیده شما مبارک»


    ¸.•*´`*•.¸¸.•**´`*•.¸¸.* عید شما هم مبارک *•.¸¸.•*´`*•.¸¸.•*´`*•.¸


    پاسخ:
    سلام و درود
    مراحم هستین همسایه!
    ممنون .

    عید میلاد منجی عالم بشریت حضرت مهدی عج بر شما و نیز همگان مبارک
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی